Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Problemen met inloggen na nieuw abbonement XLNED

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Uberredeem
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 jan 2013, 22:58
Reputation: 0
Usenet: Xlned
Internet: UPC

Problemen met inloggen na nieuw abbonement XLNED

#1

Bericht door Uberredeem »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: Spotnet 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Xlned
Welke Internet Provider heb je?: UPC
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Kaspersky
Met welk programma download je?: Grabit
Wanneer begon je probleem?: Toen ik een nieuwe account met XLned moest nemen. Ik heb wederom een golden optie genomen maar er was een klein detail verschillend.In plaats van de oude server reader2.xlned.com moest ik opeens mijn inlog gegeven gebruiken op reader4.xlned.com.
Geef een beschrijving van je probleem: Het probleem is dat ik niet meer kan downloaden. Dit komt waarschijnlijk op het het al bij het inloggen misgaat. Aangezien ik nu opeens reader4.xlned.com moet gebruiken in plaats van reader2.xlned.com (de standaart server gelinked aan Xlned bij spotnet) lukt het inloggen niet meer. Als ik alles gewoon rustig invoer dan springt type provider opeens naar onbekend en heb ik het vermoeden dat hij basically niet niet mijn nieuwe wachtwoord en username herkent.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Heb spotnet opnieuw geinstalleerd. Dacht dat het misschien kwam door oude bestanden op mijn computer gelinked aan mijn oude inlog gegevens.

Heeft niet gewerkt. Terwijl ik anders vrijwel nooit problemen heb gehad met spotnet.

Herkent spotnet de reader4.xlned server niet?
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



ManiaK
Berichten: 2396
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Reputation: 0

Re: Problemen met inloggen na nieuw abbonement XLNED

#2

Bericht door ManiaK »

Uberredeem,
Het gebruiken van een ander serveradres is geen enkel probleem. Je kunt dat handmatig invoeren in Spotnet, linksboven Provider -> "anders".

Als dat niet lukt, kun je het ook handmatig invoeren in je servers.xml bestand. Probeer het als volgt:
Open je servers.xml bestand in kladblok. Dit bestand zit in de Spotnet map: Waar is de spotnet map te vinden?
Je plakt onderstaande gegevens in je servers.xml en vult de usernaam en je wachtwoord in op de plaats van de xxxx.
Dit opslaan en voor het bestand "alleen lezen" aanvinken (voorkomt dat Spotnet het bestand aanpast).

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
  <Server Type="Headers" Server="reader4.xlned.com" Username="xxxxxx" Password="xxxxxxxx===" Port="563" SSL="1" Connections="2" />
  <Server Type="Downloads" Server="reader4.xlned.com" Username="xxxxxx" Password="xxxxxx===" Port="563" SSL="1" Connections="2" />
  <Server Type="Uploads" Server="reader4.xlned.com" Username="xxxxxx" Password="xxxxxx===" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>
Laat even weten of het op deze manier lukt! :thanks:
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

Topicstarter
Uberredeem
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 jan 2013, 22:58
Reputation: 0
Usenet: Xlned
Internet: UPC

Re: Problemen met inloggen na nieuw abbonement XLNED

#3

Bericht door Uberredeem »

Best Maniak,

Is helemaal goed gekomen. Heb wel eventjes mijn wachtwoord moeten veranderen in de servers.xml maar volgens mij doet alles het nu prima.

Heel erg bedankt. Zal je eventjes een bedankje even. Keep up the good work.

ManiaK
Berichten: 2396
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Reputation: 0

Re: Problemen met inloggen na nieuw abbonement XLNED

#4

Bericht door ManiaK »

Graag gedaan, bedankt voor de terugkoppeling!
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

Rien Dortmans
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 dec 2021, 15:00
Reputation: 0
Usenet: Xlned
Internet: Ziggo

Re: Problemen met inloggen na nieuw abbonement XLNED

#5

Bericht door Rien Dortmans »

Beste ManiaK.
Ook ik heb Xlned geïnstalleerd, en daarna Spotnet eraan gekoppeld. Ik moest bij Spotnet hetzelfde wachtwoord invullen als bij Xlned. Echter kan ik nergens bij Spotnet iets vinden om mijn wacht woord in te voeren. En Spotnet is een gratis programma, maar ik heb er ook nog eens 47,40 euro voor betaald. Krijg bij het downloaden telkens error 502 te zien, en kan dus niet verder! Wat nu, weet jij raad?
Gebruikersavatar

Harper
Moderator Team Lid
Berichten: 370
Lid geworden op: 16 dec 2011, 10:18
Topics answered: 4
Reputation: 25

Re: Problemen met inloggen na nieuw abbonement XLNED

#6

Bericht door Harper »

Start Spotnet
Ga linksboven naar: Bewerken
Klik op: Provider
Vul daar de gegevens in (provider, Gebruikersnaam en wachtwoord) en klik op: Verbinden.
Spotnet Classic 1.9.0.8 traag met opstarten?
Als je bij Bewerken => Instellingen => Externe black/whitelist onderstaande url's ingeeft werkt het weer goed!

http://spotlist.tk/spotnet/whitelist.xml
http://spotlist.tk/spotnet/blacklist.xml
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer