Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

[1.9.0.5/6] kan weer 's geen spot aanmelden... ("Kan de website niet vinden? Controleer of de URL correct is!")

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
MrSPoTLiTe
Berichten: 26
Lid geworden op: 14 nov 2011, 00:50
Reputation: 0

[1.9.0.5/6] kan weer 's geen spot aanmelden... ("Kan de website niet vinden? Controleer of de URL correct is!")

#1

Bericht door MrSPoTLiTe »

Hallo mensen, hoe is het met jullie? ;) Ben in tijden niet meer op dit forum geweest (bestaat/werkt het Trello Spotnet project nog? edit: ja dus)

Ik loop al een tijdje tegen het probleem aan dat ik géén spot kan aanmelden wanneer ik een website afbeelding toevoeg van één van onder genoemde "probleem" certificaten/CA's.

Voor zover ik weet is dit een langlopend en niet/moeilijk te reproduceren en/of op te lossen probleem in Spotnet 1.9.x.x?
Zou het mogelijk iets te maken kunnen hebben met specifieke SSL certificaten van websites waar Spotnet de mist mee in gaat?

Ik heb ter voorbeeld een aantal website URL's geprobeerd:

geteste URLs/domeinen die werken:

microsoft.com (certificaat/CA: Microsoft Coorporation)
google.com (certificaat/CA: Google Trust Services)
spot-net.com (certificaat/CA: Cloudflare, Inc.)

geteste URLs/domeinen die niet werken:

tweakers.net (certificaat/CA: Let's Encrypt) <- mijn website gebruikt deze toevallig
trello.com (certificaat/CA: DigiCert Inc)
vimexx.nl (certificaat/CA: Sectigo Limited)


Mvg,
MrSPoTLiTe aka copyitright


Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Classic
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.9.0.5 en 1.9.0.6
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: easynews
Welke Internet Provider heb je?: KPN
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Microsoft AntiMalware + m'n gezonde verstand
Met welk programma download je?: Spotnet 1.9.0.5 en 1.9.0.6
Wanneer begon je probleem?: Zodra ik m.b.v. Spotnet 1.9.0.5 of 1.9.0.6 een spot probeer aan te melden
Geef een beschrijving van je probleem: Zodra ik een spot probeer aan te melden verschijnt de melding:

"Kan de website niet vinden? Controleer of de URL correct is!"
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
  <Server Type="Headers" Server="secure.news.easynews.com" Username="geheim" Password="geheim" Port="563" SSL="1" Connections="2" />
  <Server Type="Downloads" Server="secure.news.easynews.com" Username="geheim" Password="geheim" Port="563" SSL="1" Connections="6" />
  <Server Type="Uploads" Server="secure.news.easynews.com" Username="geheim" Password="geheim" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: [1.9.0.5/6] kan weer 's geen spot aanmelden... ("Kan de website niet vinden? Controleer of de URL correct is!")

#2

Bericht door mesa57 »

Ik snap niet helemaal wat je bedoelt.
Als je een spot toevoegt, moet je de afbeelding ophalen van je PC. Dat is dus zeker geen URL.
Uiteraard kun je wél een URL in je spot description opnemen, maar dat is dus wat anders.
Heb je het over de laatste ?
Kun je mij een spotlink PM-en met een voorbeeld ?

UsenetDude
Berichten: 201
Lid geworden op: 27 dec 2011, 13:54
Topics answered: 1
Reputation: 0
Usenet: XSnews
Internet: Kwello
Locatie: Usenet
Contacteer:

Re: [1.9.0.5/6] kan weer 's geen spot aanmelden... ("Kan de website niet vinden? Controleer of de URL correct is!")

#3

Bericht door UsenetDude »

Ik heb dit ook een paar keer gehad. Maar ik snap ook niet waarom er een controle is of de url wel is te bereiken. Website kan tijdelijk down zijn. Of de controle wordt als bot gezien. Misschien een probleem als de website achter cloudflare zit? Ik heb nu geen voorbeeld helaas.
Je kan een gratis nieuwsserver proberen maar die is lang niet zo goed als een betaalde nieuwsserver! Kan je iets niet vinden gebruik binsearch
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer