Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Ervaringen & Discussie: Supernews

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

ManiaK
Berichten: 2396
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: Supernews

#41

Bericht door ManiaK »

Ik neem aan dat deze actie van Supernews alleen ingegeven is door het feit dat bedrijven als Supernews zich ook aan de DMCA bepalingen moeten houden en anders zelf juridisch aansprakelijk zijn.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Mitch020
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 feb 2013, 14:36
Reputation: 0
Usenet: Supernews
Internet: UPC

Re: Ervaringen & Discussie: Supernews

#42

Bericht door Mitch020 »

Goedemiddag,

Sinds gisteravond 22:00 heb ik een zeer trage verbinding (500 kbs), daar ik waar ik normaal 5,7 mb haal. Heb al verschillen zaken proberen binnen te halen maar hoger dan 500 kbs komt mijn verbinding niet.

Hebben jullie dezelfde ervaringen?

Grt

Mitch020

grandduke3
Berichten: 5
Lid geworden op: 15 feb 2011, 23:18
Reputation: 0

Supernews DCMA overtreding blokade

#43

Bericht door grandduke3 »

Ik kon al een week geen bedankjes of opmerkingen meer maken en na lang zoeken wat blijkt ik heb een DCMA blokade op mijn naam staan.
Nu heb ik wel twee afleveringen van een serie geplaatst maar zo schokkend is dat nou toch ook weer niet of wel soms.
Maar goed, ik kan dus niet meer bedanken en uploaden ook niet.

Ik heb anderhalve week mijn gek gezocht waardoor ik geen bedankjes meer kon achter laten, en zonder enig bericht van Supernews heb ik dus een ban gekregen.

Hier onder het verhaal zoals gevonden op de site van Supernews na dat ik contact had gezocht met Supernews waarom ik de melding 440 kreeg als ik een bedankje wil achterlaten.


DMCA Bevestiging

Ik, HIER STOND MIJN NAAM, heb de Supernews Gebruiksvoorwaarden http://www.supernews.com/docs/tos.html volledig gelezen en ik ga ermee akkoord. Ik begrijp dat Supernews alleen accounts voor een enkele gebruiker verkoopt, en dat dus alle berichten onder mijn account mijn verantwoordelijkheid is. Mijn Supernews account zal niet meer gebruikt worden voor het plaatsen van illegale kopieën van auteursrechtelijk beschermd materiaal. Ik begrijp dat Supernews het recht, gezag, en volledige discretie heeft om mijn account te beëindigen zonder voorafgaande kennisgeving en zonder restitutie of om berichten van mijn account op te schorten indien verder illegale kopieën van auteursrechtelijk beschermd materiaal zullen worden geplaatst. Ik begrijp dat dit mijn eerste en laatste kans is.

Volgens de wetten van meineed in de Verenigde Staten, bevestig ik hierbij dat het bovenstaande en dat mijn naam STOND MIJN NAAM is en ik woonachtig ben op MIJN ADRES STOND HIER, WOONPLAATS EN POSTCODE STONDEN HIER . Ik bevestig tevens dat ik elektronisch en uit eigen vrije wil dit formulier onderteken.
Ondertekening: ( Moet zijn, inclusief streepjes: /MIJN NAAM STOND HIER/ )

Datum: 6 jun. 14

IP: MIJN IP adres stond hier

(EEN VAKJE MET DE OPTIE) Ik eis dat deze posting geblokkeerd blijft op mijn account

Is dit wat of niet soms pfff ik zal maar niet zeggen waar dit op lijkt maar het heeft met 1940 - 1945 vandoen of met China.
Gebruikersavatar

Gup
Algemeen Manager
Berichten: 1722
Lid geworden op: 18 feb 2011, 12:09
Reputation: 3
Usenet: 8 diverse
Internet: ???
Locatie: Deep Ocean
Leeftijd: 48

Re: Ervaringen & Discussie: Supernews

#44

Bericht door Gup »

Per heden IDEAL niet meer beschikbaar :slecht:
Need Support? click this link for the search engine or start a new subject

D3r @nt1 R00tk17 M31st3r :ssst:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer