Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

League of Legends

Bespreek hier Games.

Moderator: Moderator Team

Gebruikersavatar

Topicstarter
KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Berichten: 1947
Lid geworden op: 15 feb 2011, 15:35
Reputation: 0
Locatie: Starbucks
Contacteer:

League of Legends

#1

Bericht door KoffieBo0N »

Dag iedereen,

Sinds een tijdje speel ik het spel League of Legends (http://euw.leagueoflegends.com/). Dit is een gratis online game waar je met je eigen champion tegen andere champions vecht. Doel is de Nexus ('Basis') van de tegenstander te vernietigen, omgeven door enkele turrets, en je eigen Nexus te verdedigen. In het begin heb je weinig champions te kiezen, maar je kan ze zelf ook kopen met zogenaamde Influence Points (IP). Elke champion heeft zijn eigen abilities, om de tegenstander zo goed mogelijk het leven zuur te maken :twisted: .
Je PC heeft niet de beste specs nodig om het te kunnen spelen, het valt prima te spelen op de meeste PC's met een videokaart.
Wanneer het je wat lijkt, klik dan op deze link om je aan te melden. Dan krijg zowel jij als ik een IP-boost :), zodat je sneller champions kan kopen. Mocht je een potje met me willen spelen, vragen hebben over de game, etc., add me maar in de game (onder de naam KoffieBo0N)!
Lijkt me leuk om er wat extra medespelers bij te hebben :).

Greetz,

Boon
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Gup
Algemeen Manager
Berichten: 1722
Lid geworden op: 18 feb 2011, 12:09
Reputation: 3
Usenet: 8 diverse
Internet: ???
Locatie: Deep Ocean
Leeftijd: 48

Re: League of Legends

#2

Bericht door Gup »

is dit een mass multiplayer oid?
zoiets als wow? of weer anders....?
Need Support? click this link for the search engine or start a new subject

D3r @nt1 R00tk17 M31st3r :ssst:
Gebruikersavatar

Topicstarter
KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Berichten: 1947
Lid geworden op: 15 feb 2011, 15:35
Reputation: 0
Locatie: Starbucks
Contacteer:

Re: League of Legends

#3

Bericht door KoffieBo0N »

Het valt (naar mijn mening) niet goed te vergelijken met WOW. Alhoewel het een fantasy-game is, zit je hier in een kleine gesloten map (je hebt keuze uit drie maps; twee classic en een dominion (aparte gamemode)) met een simpeler doel als WOW; niet om quests te voltooien en talloze andere doelen maar puur te winnen en zoveel mogelijk IP verzamelen om nieuwe champs en runes te kopen.
Wel heb je net zoals in WOW items en abilities. Items zie je niet in het uiterlijk van je champion, maar zorgen ervoor dat een champion bijvoorbeeld vaker attacked, life steal krijgt (het wegroven van andermans health) of om je maximum health omhoog te krijgen. Deze items kun je verkrijgen met gold points die je tijdens een potje verzameld door de tegenstander's minions (kleine computergestuurde poppetjes die je helpen) te killen. De items vervallen weer aan het einde van een potje (een potje duurt +/- 30 minuten). Abilities zijn voor elke champion verschillend, maar wanneer je het spel hebt, kun je in de store voordat je een champion koopt precies zien wat voor abilities ze hebben en wat die uitvoeren.
Het is ook geen game als C&Q, je kan namelijk geen/kleine aanpassingen aan de map doen (bijv geen turrets bouwen en je hebt geen gezamelijk spaarpotje als team die je kan besteden aan het improven van je base)

Oja, mocht je beginnen en een potje spelen, dan is het de bedoeling dat je het gehele potje afmaakt. Je ben met weinig spelers (3/5 spelers per team) dus je bent als individu belangrijk voor een game. Wanneer je voortijdig leaved heb je kans op een tijdelijke ban.

Op Wikipedia kun je verder kijken voor een korte Nederlandse uitleg over LoL:
http://nl.wikipedia.org/wiki/League_of_ ... videospel)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer