Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

SpotWeb in Xampp of SpotNet Old DataBase?

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotweb.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
FunimationNow
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 jul 2016, 21:46
Reputation: 0
Usenet: PureUsenet
Internet: Chrome

SpotWeb in Xampp of SpotNet Old DataBase?

#1

Bericht door FunimationNow »

Wil graag:
Een oude Database werkend hebben voor SpotWeb of SpotNet.
Wil het graag Offline werkend hebben in de plaats van werkende Websites.

SpotWeb:
Heb eindelijk SpotWeb werkend in Xampp.
Maar zit jammer genoeg met een probleem.
Hij haalt alleen spots op van 3 & 2 jaar geleden.
Nu wil ik dit dus graag veranderen van 3 jaar naar vandaag, zodat hij dus ook alle spots kan vinden.
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen ook krijg ik een Error met Retrieve.php, dus ik denk dat hier dus ook mee te maken heeft dat ik het niet werkend krijg.

Retrieve.php Error:
SpotWeb v0.67.28.31 on PHP v7.0.8 crashed Fatal error occured retrieving reports: Permission denied [21] for objectid [] #0 {main}

Notice: Undefined variable: retriever in C:\xampp\htdocs\retrieve.php on line 313
Fatal error: Uncaught Error: Call to a member function quit() on null in C:\xampp\htdocs\retrieve.php:313 Stack trace: #0 {main} thrown in C:\xampp\htdocs\retrieve.php on line 313

Regel 13:
require_once "lib/SpotClassAutoload.php";
SpotClassAutoload::register();

Heb ook al require_once "lib/SpotClassAutoload.php"; veranderd naar require_once "C:\xampp\htdocs\lib\SpotClassAutoload.php";
Heb geprobeerd dit te kunnen fixen met FileZilla, met Bestandsrechten 777 (Gaf een Error: 504 Command not implemented for that parameter).
Maar dat loste jammer genoeg niet op.

SpotNet:
Als iemand een oude Database heeft voor SpotNet is ook goed als iemand dit kan sturen.

FuniMationNow.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: SpotWeb in Xampp of SpotNet Old DataBase?

#2

Bericht door mesa57 »

De fout zit in de permission denied. Als je retrieve via cmd uitvoert, probeer dan eens als administrator uit te voeren.
Btw. wat bedoel je met oude database ?
Zowel spotweb als spotweb halen hun headers (spotlijst) op van de ingestelde provider. Of je nu spotweb of spotnet gebruikt maakt niet uit. De maximale leeftijd van de spots hangt af van de retentie van je provider.
Databases zijn trouwens niet onderling uitwisselbaar.

Topicstarter
FunimationNow
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 jul 2016, 21:46
Reputation: 0
Usenet: PureUsenet
Internet: Chrome

Re: SpotWeb in Xampp of SpotNet Old DataBase?

#3

Bericht door FunimationNow »

mesa57 schreef:De fout zit in de permission denied. Als je retrieve via cmd uitvoert, probeer dan eens als administrator uit te voeren.
Btw. wat bedoel je met oude database ?
Zowel spotweb als spotweb halen hun headers (spotlijst) op van de ingestelde provider. Of je nu spotweb of spotnet gebruikt maakt niet uit. De maximale leeftijd van de spots hangt af van de retentie van je provider.
Databases zijn trouwens niet onderling uitwisselbaar.
Hallo Mesa57.
Ik heb geprobeerd deze code met CMD in Administrator Modus (CMD Rechtse Muisklik Admin & Admin Rechten van Gebruiker). Deze Command: c:\xampp\htdocs>c:\xampp\php\php.exe spotweb/retrieve.php maar ik krijg een Error.
Op het begin lijkt alles goed te gaan, hij haalt de spots op van 2 & 3 jaar geleden maar ik wil graag 3 jaar tot en met vandaag en zo verder. Weet je hoe ik dit kan fixen? O en het antwoord te beantwoorden van Spot-Net heb ik het probleem dat ik juist update en dan alleen de data krijg van deze week. Dus als je een manier hebt van 3 jaar geleden en tot vandaag is ook goed.

Error:
Retrieving 1796108 till 1801109 (parsed: 5000, in DB: 1, signed: 1, invalid: 4999, rtntn.skip: 0, mod: 0, full: 0, total: 5001) in 0.38 seconds
Retrieving 1801109 till 1806110 (parsed: 5001, in DB: 0, signed: 2, invalid: 4999, rtntn.skip: 0, mod: 0, full: 0, total: 5001) in 1.55 seconds
Retrieving 1806110 till 1811111 (parsed: 5001, in DB: 0, signed: 0, invalid: 5001, rtntn.skip: 0, mod: 0, full: 0, total: 5001) in 1.5 seconds
Retrieving 1811111 till 1816112 (parsed: 5001, in DB: 0, signed: 1, invalid: 5000, rtntn.skip: 0, mod: 0, full: 0, total: 5001) in 0.25 seconds
Retrieving 1816112 till 1821113 (parsed: 5001, in DB: 0, signed: 2901, invalid: 1319, rtntn.skip: 0, mod: 781, full: 0, total: 5001) in 3.46 seconds
SpotWeb v0.67.28.31 on PHP v7.0.8 crashed

Fatal error occured while connecting to the newsserver:
(-1) Failed to read from socket...! [response: ""]


#0 C:\xampp\htdocs\spotweb\NNTP\Protocol\Client.php(297): Net_NNTP_Protocol_Client->throwError('Failed to read ...')
#1 C:\xampp\htdocs\spotweb\NNTP\Protocol\Client.php(280): Net_NNTP_Protocol_Client->_getStatusResponse()
#2 C:\xampp\htdocs\spotweb\NNTP\Protocol\Client.php(1760): Net_NNTP_Protocol_Client->_sendCommand('XOVER 1821113-1...')
#3 C:\xampp\htdocs\spotweb\NNTP\Client.php(1000): Net_NNTP_Protocol_Client->cmdXOver('1821113-1826113')
#4 C:\xampp\htdocs\spotweb\lib\services\Nntp\Services_Nntp_Engine.php(137): Net_NNTP_Client->getOverview('1821113-1826113')
#5 C:\xampp\htdocs\spotweb\lib\services\Retriever\Services_Retriever_Base.php(213): Services_Nntp_Engine->getOverview(1821113, 1826113)
#6 C:\xampp\htdocs\spotweb\lib\services\Retriever\Services_Retriever_Base.php(319): Services_Retriever_Base->loopTillEnd(1821113, '5000')
#7 C:\xampp\htdocs\spotweb\retrieve.php(154): Services_Retriever_Base->perform()
#8 {main}

Finished retrieving spots.
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: SpotWeb in Xampp of SpotNet Old DataBase?

#4

Bericht door mesa57 »

Dat is een heel bekende. Je moet SSL uitzetten bij de provider instellingen. Sinds php 5.5.27 werkt dat niet meer.

Mbt. spotnet : als je V2 gebruikt, dan worden alleen de nieuwste 500 spots getoond, met bladeren en filteren krijg je wel de oude.
Met spotnet 1.8.6.3 kun je 'aantal spots tonen'' op onbeperkt zetten.

Topicstarter
FunimationNow
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 jul 2016, 21:46
Reputation: 0
Usenet: PureUsenet
Internet: Chrome

Re: SpotWeb in Xampp of SpotNet Old DataBase?

#5

Bericht door FunimationNow »

mesa57 schreef:Dat is een heel bekende. Je moet SSL uitzetten bij de provider instellingen. Sinds php 5.5.27 werkt dat niet meer.

Mbt. spotnet : als je V2 gebruikt, dan worden alleen de nieuwste 500 spots getoond, met bladeren en filteren krijg je wel de oude.
Met spotnet 1.8.6.3 kun je 'aantal spots tonen'' op onbeperkt zetten.
Het was jammer genoeg niet gelukt met SpotWeb, maar gelukkig wel met SpotNet nu heb ik eindelijk de oude spullen van 3 jaar geleden en de nieuwste spots en versie van Spot-Net. Dus daarom heel erg bedankt hiervoor. Vind het wel jammer dat het niet gelukt is met SpotWeb was ook wel gemakkelijk geweest om erbij te hebben.
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: SpotWeb in Xampp of SpotNet Old DataBase?

#6

Bericht door mesa57 »

SSL uitzetten kan toch niet het probleem zijn ?

Topicstarter
FunimationNow
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 jul 2016, 21:46
Reputation: 0
Usenet: PureUsenet
Internet: Chrome

Re: SpotWeb in Xampp of SpotNet Old DataBase?

#7

Bericht door FunimationNow »

Nee dat heb ik uitgeschakeld, maar zit nu met het probleem dat ik Internet Information Services heb geinstalleerd en nu merk ik dat Xampp heel veel problemen geeft, krijg hem alleen niet uitgeschakeld / gede-installeerd.
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: SpotWeb in Xampp of SpotNet Old DataBase?

#8

Bericht door mesa57 »

Aha,
Spotweb kan ook prima werken met IIS, mits PHP en MySQL zijn geactiveerd.
Maar dat is een stuk lastiger dan XAMPP
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer