Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

✓ ANSWERED Spotnet Classic 1.9.0.5 slechte download, meerdere errors

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
LittleBigPrime
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 jan 2021, 16:28
Topics answered: 1
Reputation: 0

Spotnet Classic 1.9.0.5 slechte download, meerdere errors

#1

Bericht door LittleBigPrime »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Classic
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.9.0.5
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Eweka
Welke Internet Provider heb je?: KPN
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Windows Defender
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: al vanaf het begin, ik ben net nieuw in de spotnet omgeving en nog nooit eerder gebruik van gemaakt.
Geef een beschrijving van je probleem: ik had spotnet 2.0 geinstalleerd en dat ging vrij goed alles was binnen kon downloaden met 5MB/s + maar toen las ik dat Spotnet classic eigenlijk het meest ondersteunde was dus overgestapt van 2.0 naar 1.9.0.5.

toen merkte ik al een verschil ik kon in een keer headers en spot niet sneller binnen halen met 90KB/s ik heb mijn firewall uitgezet, verhielp niks. ik heb uren erop zitten wachten totdat het helemaal klaar was en wou ik een test gaan doen om the hobbit 1 te downloaden maar ik kwam niet hoger uit dat 80KB/s terwijl ik in spotnet 2.0 dezelfde spotnet download met 5MB/s of hoger. en ik heb ook al meegemaakt dat spotnet zelfs traag was wanneer je op download klikt tot grote frustratie.

en nu heb ik wederom opnieuw spotnet classic geinstalleerd de installatie heb ik helemaal af laten ronden heb alleen niet de spot kunnen vinden die ik wou dus even spotnet opnieuw opstarten en nu krijg ik deze fout:
1. Fout tijdens het ophalen van de header the connection attemp timed out (931)
2. scannen naar updates fout: receiveAsync: object regerence not set to an instance of an object (952)
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
  <Server Type="Headers" Server="textnews.eweka.nl" Username=- Password=- Port="563" SSL="1" Connections="2" />
  <Server Type="Downloads" Server="sslreader.eweka.nl" Username=- Password=- Port="563" SSL="1" Connections="2" />
  <Server Type="Uploads" Server="post.eweka.nl" Username=- Password=- Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Generated by Support Toolkit SRT Generator.

BEST ANSWER door LittleBigPrime » 23 jan 2021, 22:40
Probleem is opgelost, in de firewall uitzonderingen gemaakt voor spotnet en sabnzbd en de maximale connections van de provider goed ingesteld.

GO TO FULL POST ➙
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Topicstarter
LittleBigPrime
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 jan 2021, 16:28
Topics answered: 1
Reputation: 0

Re: Spotnet Classic 1.9.0.5 slechte download, meerdere errors

#2

Bericht door LittleBigPrime »

Resultaten Ookla speedtest als Spotnet niet aanstaat:
Afbeelding

Resultaat Ookla speedtest als Spotnet aanstaat:
Afbeelding

Download snelheid binnen Spotnet:
Afbeelding

ik heb zojuist mijn computer eens opnieuw opgestart en na de speedtest heb ik spotnet geopend eerst had ik tussen de 5MB/s en 7MB/s maar op een gegeven moment stond het een tijdje stil op 5,2MB/s en ging het weer over naar KB/s zie foto's

Topicstarter
LittleBigPrime
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 jan 2021, 16:28
Topics answered: 1
Reputation: 0

Re: Spotnet Classic 1.9.0.5 slechte download, meerdere errors

#3

Bericht door LittleBigPrime »

ik heb nu opnieuw lopen testen of het probleem zich nog steeds voordoet en mijn headers worden nog steeds met KB/s binnen gehaald terwijl mijn computer bij de speedtest meer behaald.

Afbeelding

Topicstarter
LittleBigPrime
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 jan 2021, 16:28
Topics answered: 1
Reputation: 0

Re: Spotnet Classic 1.9.0.5 slechte download, meerdere errors

#4

Bericht door LittleBigPrime »

Probleem is opgelost, in de firewall uitzonderingen gemaakt voor spotnet en sabnzbd en de maximale connections van de provider goed ingesteld.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer