Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Hierin kan je praten over alle Provider Problemen en of de ervaringen of voor een discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!
Gebruikersavatar

Ep Woody
Berichten: 933
Lid geworden op: 17 feb 2011, 14:36
Reputation: 0
Locatie: Omgeving Apeldoorn
Leeftijd: 39

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

#51

Bericht door Ep Woody »

Dat is vreemd, ik hoor het van meer mensen dat ze problemen hebben, maar bij mezelf ervaar ik het niet.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



De_Hollander
Berichten: 9
Lid geworden op: 24 feb 2011, 21:49
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

#52

Bericht door De_Hollander »

Heb net een mail gekregen maar ze liegen wel want de NSE is op zwart gezet:

Dear LightningUsenet user,



Our supplier has some major technical issues which are negatively affecting our service to you. We did not step out of the business and are working hard to get things back online. Please accept our apologies for this, we're doing our best to get things up and running this weekend and keep you posted as soon as everything is back to nornal. Once again; our apologies and please bare with us.





Kind regards,



LightningUsenet

Dreamingman
Berichten: 41
Lid geworden op: 14 mar 2011, 21:34
Reputation: 0
Usenet: lightningusenet
Internet: telfort

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

#53

Bericht door Dreamingman »

Alles werkt al sinds gisteren weer als normaal. En waarom liegen ze dan De_Hollander? Doordat hun supplier ofline is gegaan hadden ze gewoon een groot technisch probleem. Niks gelogen aan wat ze in hun email hadden gezet.

G_Dragon16
Berichten: 12
Lid geworden op: 28 feb 2011, 16:06
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

#54

Bericht door G_Dragon16 »

Ik heb hun nu 10x gemailed en geen enkele reactie terug. niemand kan meer credits kopen voor meer download dagen, ik blijf elke dag gewoon een mail sturen totdat ik een reactie krijg. Vind hun wel heel erg onprofessioneel overkomen als ze niet eerlijk reageren over mail

hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

#55

Bericht door hjvbft »

Als je op een reactie per email van LightningUsenet wilt wachten kan je lang wachten. Wanneer het tegoed op is en er kan geen nieuw tegoed gekocht worden overstappen naar een andere usenet provider. De reden dat er geen tegoed gekocht kan worden kan om verschillende redenen zijn.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer