Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Ervaringen & Discussie: Supernews

Hierin kan u praten over al uw Provider of Payserver problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

ManiaK
Berichten: 2396
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: Supernews

#31

Bericht door ManiaK »

Maar aan je berichten op het forum te zien, verkaik, heb je precies hetzelfde probleem 2 maanden geleden ook gehad, zoals Ypsos hierboven opmerkt. 15 maart en 7 mei
Ik neem aan dat je in de tussentijd wel gebruikt hebt gemaakt van Spotnet?
Wat was destijds dan de oorzaak van deze foutmelding?
Of bestaat het probleem al sinds maart?
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

verkaik
Berichten: 95
Lid geworden op: 16 feb 2011, 12:43
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: Supernews

#32

Bericht door verkaik »

heb begrepen van hun dat mijn bank het eerdere bedrag heeft terug gevorderd ?/ daarom heb ik supernews geadviceerd op weer het geld te laten afschrijven ,maar tot heden hebben ze dit niet gedaan ...kreeg een tweede mail dat het hun niet lukt ?? vaag heb gewoon geld op de rekening staan ..heb toen gevraagd of ik een andere rekening nummer kan doorgeven (veranderen) maar tot heden geen reactie ...nou hebben ze wel mij gelockt ... wacht tot morgen hoor ik niets dan stop ik maar met supernews ... had ook gevraagd of ik het anders zelf naar hun zal overmaken maar ook hier op geen reactie ..

-- [bericht automatisch samengevoegd - 09 mei 2012, 15:38] --

het is opgelost fout lag bij supernews ... hoop dat dit de laatste keer is ... ;)

MrSPoTLiTe
Berichten: 26
Lid geworden op: 14 nov 2011, 00:50
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: Supernews

#33

Bericht door MrSPoTLiTe »

Zijn er nog meer die problemen hebben met het niét via SSL kunnen aanmelden van spots @ Spotnet i.c.m. Supernews? Zelfs via Camelpost e.d. kan ik niet via SSL posten (via standaard-poort 119 geen problemen)

Het heeft ooit gewerkt maar het lijkt wel alsof Supernews iets heeft veranderd m.b.t. SSL o.i.d. :(

Topicstarter
hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: Supernews

#34

Bericht door hjvbft »

Posten via SSL gaat al langere tijd niet goed. Een deel van de header word geüpload als een deel van de body.
Hierdoor is de header onvolledig en kan de Spot in o.a. Spotnet niet geopend worden of ontbreekt er informatie.
Posten zonder SSL gaat wel goed. Het ziet er niet naar uit dat dit snel word opgelost.

MrSPoTLiTe
Berichten: 26
Lid geworden op: 14 nov 2011, 00:50
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: Supernews

#35

Bericht door MrSPoTLiTe »

Bedankt voor de toelichting! Wellicht dat het zin heeft om dit probleem bij Supernews voor te leggen (ik ga ze ff mailen).

-- [bericht automatisch samengevoegd - 28 jan 2013, 12:45] --

Heb een reactie gekregen van Supernews op de vraag m.b.t. het (niet kunnen) posten via SSL:

Hello,

Please note that you are unable to post to newsgroups using SSL.

If you have any more questions, don't hesitate to contact us again.


Nou breekt m'n ... :S

Topicstarter
hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: Supernews

#36

Bericht door hjvbft »

Had deze reactie niet verwacht. Heb het aangepast in het eerste bericht.

Misterkilobyte
Berichten: 29
Lid geworden op: 16 feb 2011, 09:19
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: Supernews

#37

Bericht door Misterkilobyte »

Moeten jullie dit eens lezen wat ik krijg, van Supernews, ik post altijd alleen maar wat muziek, maar wat betekent dit eigenlijk

This is your one-time Notice of Copyright Infringement.

The Copyright Agent for a copyright holder has notified Supernews that you, or someone using your account, has posted unauthorized copies of copyrighted material. Please stop immediately.

When signing up for the Supernews service you agreed to our Terms of Service. Please review our Terms of service at the following URL:

http://www.supernews.com/docs/tos.html

Posting copyrighted material to Supernews servers without permission of the copyright holder subjects your account to the following actions: immediate cancellation, a ban from posting, and forfeiture of any pre-paid money remaining on your account.

Upon the receipt of a second Notice of Copyright Infringement, Supernews will immediately act to either cancel your account or ban your posting privileges.

This is your last and only warning. Please stop posting copyrighted materials to the Supernews servers or your account will either be cancelled or banned from posting without further notice.

To re-authorize posting visit the following URL:

https://www.supernews.com/controlpanel/ ... ation.html

Then agree to the Supernews Terms of Service and affirm that you will not post any further unauthorized copies of copyrighted material. Should you fail to make this affirmation within 3 days from the date of this e-mail, your posting privileges will continue to be suspended. Supernews reserves the right to cancel your account without further notice.


Sincerely,
Supernews DMCA Team

ManiaK
Berichten: 2396
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: Supernews

#38

Bericht door ManiaK »

Misterkilobyte schreef:ik post altijd alleen maar wat muziek, maar wat betekent dit eigenlijk
Misterkilobyte,
Kort gezegd word je account geblokkeerd als je doorgaat met uploaden (met Supernews), omdat je de regels van Supernews overtreedt.
U stemt ermee in geen auteursrechten te schenden door auteursrechtelijke werken via ons systeem te overdragen of ervoor de zorgen dat ze worden overgedragen of opgeslagen zonder de toestemming van de rechthebbende van de auteursrechten.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
Gebruikersavatar

ardy43
Berichten: 1705
Lid geworden op: 05 mar 2011, 10:15
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn
Leeftijd: 58

Re: Ervaringen & Discussie: Supernews

#39

Bericht door ardy43 »

Er zijn ook andere usenet providers met blockaccounts,dan zou je daar een niet verlopend blockaccount kunnen nemen speciaal voor uploaden.

Misterkilobyte
Berichten: 29
Lid geworden op: 16 feb 2011, 09:19
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: Supernews

#40

Bericht door Misterkilobyte »

<Knip>
Vindt het eigenlijk een beetje van de zotte om mij dan te blokkeren, dacht dat Supernews zo dicht was als een deur en dat je privacy werdt beschermd nee dus pas maar op
Zou je ajb een nieuw topic willen openen voor je vraag mbt een alternatief voor Supernews? Of verder in dit topic: viewtopic.php?f=1&t=4825 (Respect)
- ManiaK
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer