Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

reacties ophalen in Windows 10

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
rozeb005
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 nov 2014, 10:02
Reputation: 0
Usenet: tweaknet
Internet: UPC

reacties ophalen in Windows 10

#1

Bericht door rozeb005 »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: v2.0.0.105
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: tweaks
Welke Internet Provider heb je?: upc
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: mcafee
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: na upgrading naar windows 10 en installatie van spotnet v2.0.0.105
Geef een beschrijving van je probleem: Spotnet geeft bij "vernieuwen" reacties : "Er zijn geen reacties gevonden"
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Forum afgezocht
Schone installatie: Ja
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
 <Server Type="Headers" Server="news.tweaknews.nl"Port="119"
SSL="0" Connections="2" />
 <Server Type="Downloads" Server="news.tweaknews.n
lPort="119" SSL="0" Connections="18" />
 <Server Type="Uploads" Server="news.tweaknews.nl" Port="119"
 SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
[size=60]Generated by Support Toolkit SRT Generator.[/size]

[color=#0000FF]-- [bericht automatisch samengevoegd - 22 aug 2015, 10:42] --[/color]

Aangezien ik in de Support Request Template geen Windows 10 kan aangeven heb ik voor Windows 8 gekozen maar dat is dus niet juist.
Wanneer ik op de knop "vernieuwen" druk krig ik als antwoord " 0% er zijn geen reacties gevonden".

[color=#0000FF]-- [bericht automatisch samengevoegd - 23 aug 2015, 15:44] --[/color]

In eens werkt het! Ik heb geen veranderingen aangebracht maar wel een berichtje aan de ontwikkelaars verzonden. Of dat de oplossing gebracht heeft????
mesa57: Nogmaals bedankt.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Cpt Arcanium
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 okt 2015, 07:58
Reputation: 0
Usenet: Extreme usenet
Internet: Ziggo

Re: reacties ophalen in Windows 10

#2

Bericht door Cpt Arcanium »

rozeb005 schreef:Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: v2.0.0.133
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: news.extremeusenet.nl
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Windows defender
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: na upgrading naar windows 10 en installatie van spotnet v2.0.0.133
Geef een beschrijving van je probleem: Spotnet geeft bij "vernieuwen" reacties : "Er zijn geen reacties gevonden"
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Forum afgezocht
Schone installatie: Ja
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
  <Server Type="Headers" Server="news.extremeusenet.nl" Username="****" Password="****" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
  <Server Type="Downloads" Server="news.extremeusenet.nl" Username="****" Password="****" Port="119" SSL="0" Connections="18" />
  <Server Type="Uploads" Server="news.extremeusenet.nl" Username="****" Password="****" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
[size=60]Generated by Support Toolkit SRT Generator.[/size]

Ik heb het zelfde probleem eigenlijk. Ik heb nog geen berichtje naar de ontwikkelaars gestuurd. Daarbij zou het handig zijn als er een oplossing in het forum zou komen te staan voor anderen met dit probleem.

[/quote]

[color=#0000FF]-- [bericht automatisch samengevoegd - 30 okt 2015, 08:18] --[/color]

Ik kan overigens ook geen berichtje naar de ontwikkelaars sturen want dan krijg ik de volgende foutmelding:
CurrentOnDispatcherUnhandledException: Key not valid for use in specified state.

(Maar dat zal wel een ander issue zijn denk ik)

[color=#0000FF]-- [bericht automatisch samengevoegd - 30 okt 2015, 17:13] --[/color]

Het probleem zit hem blijkbaar niet in het ophalen van de headers, maar inhet uitlezen van de headers in spotnet 2.0.

Ik heb de oude spotnet aangezet en die had de headers allemaal al wel. Toen de nieuwe (2.0) weer aangezet en...geen headers. Is de verwijzing naar het database bestand wel goed? Hoe kom ik daar achter en hoe kan ik dat anpassen?
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer