Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

download niet compleet, deel in newsleecher deel in Spotnet

Oude of gesloten topics van spot-net.nl vind je hier!

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
MacD72
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 jul 2015, 14:38
Reputation: 0
Usenet: i-telligent
Internet: ziggo

download niet compleet, deel in newsleecher deel in Spotnet

#1

Bericht door MacD72 »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 7
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: i-telligent
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: eset
Met welk programma download je?: newsleecher
Wanneer begon je probleem?: al een hele tijd terug maar dacht dat het aan Newsleecher lag, maar dat lijkt nu niet zo te zijn.
Geef een beschrijving van je probleem: Wanneer ik in Spotnet op NZB knop klik, opent hij netjes Newsleecher (heb een officiële betaalde versie van Newsleecher dus helemaal up tot date). Hij begint dan met downloaden, bij sommige films en series gaat het goed download hij alles , repareert hij het en pakt hij het uit in een map. "so far so good"
Maar nu het probleem sommige bestanden download hij niet naar de download map toe. Stel dat een film uit 50 bestanden bestaat dan download hij soms alleen rar bestand 01 niet maar soms ook 0 t/m 25 niet en de rest dus wel. Als ik dan handmatig de bestanden binnen haal gaat het wel goed.
Nu kwam ik er van de week achter dat hij de "missende" bestanden in de spotnet map zet waar het programma ook geïnstalleerd staat. Gevolg 1650 bestanden die ik allemaal zo weg kon gooien omdat ik ze inmiddels handmatig binnen had gehaald. En iets van 60 gb extra vrij op mijn C: schrijf
Waarom worden die bestanden daar naar toe gedownload? Hij haald dus in principe met newsleecher binnen maar slaat ook bestanden in de spotnet map op. Waarom bij de ene film wel en bij de andere niet? Iemand die dit herkend of de oplossing heeft
Ik heb inmiddels de PC al een keer geformatteerd en dus alles opnieuw geïnstalleerd en ingesteld
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: contact gehad met newsleecher en logs opgestuurd naar hun.
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Spot-net.nl Forums : Disclaimer