Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

forum homepage

Een vraag over dit forum? Een idee om deze site te verbeteren? Post ze hier!! Alvast bedankt.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Alle onderwerpen over spotnet, spotlite en spotweb in dit forum worden per direct verwijderd.

Topicstarter
Ikniet
Berichten: 1
Lid geworden op: 01 mar 2019, 10:39
Reputation: 0
Usenet: usenetbucket.com
Internet: ziggo
Gender:

forum homepage

#1

Bericht door Ikniet »

Ben terug van lang weggeweest, en probeer in te loggen.
Nieuw account aangemaakt, want inmiddels andere internet provider en email.
Wat me op- en tegenvalt is dat de site mijn oude inlog nog wel weet, maar de nieuwe niet wil kennen. Voor iedere actie die ik probeer te ondernemen moet ik opnieuw inloggen, en krijg ik iedere keer weer het oude adres te zien, dus moet ik iedere keer alles opnieuw intypen. Slordig.

Reden dat ik me weer opnieuw heb aangemeld was trouwens dat Spotnet enorm veel tijd nodig had om te laden. Ik was weliswaar 3ruim twee maanden niet op spotnet geweest doordat ik in Spanje zat, maar ruim een uur om de reacties te laden...... (zelfs met DBCloader). En dat tot drie keer toe. Uiteindelijk spotnet maar totaal gedeïnstalleerd en opnieuw erop gezet (1.8.1) en nu heeft ie het weer op orde, maar soms is een pc frustrerend.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Mickroz
Website Team Leider
Berichten: 1795
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:56
Reputation: 8
Usenet: Tweaknews
Internet: Ziggo
Locatie: Netherlands
Gender:
Leeftijd: 46
Contacteer:

Re: forum homepage

#2

Bericht door Mickroz »

we hebben op het moment het probleem dat de software te nieuw is voor onze server die niet meer te updaten valt, waardoor er bepaalde dingen niet meer goed werken zoals ingelogd blijven.
We zijn bezig om de site te verhuizen naar een nieuwe server, zodra dit voltooid is, zal het gemeld worden bij mededelingen.

Onze excuses voor het ongemak.
Afbeelding
Support via PB wordt niet gegeven tenzij ik je vraag om mij een PB te sturen!
Q: Whats a hash and a root password?
A: hash gets you high, root password gives you god powers, combine the 2 and you are invincible.
Gebruikersavatar

Harper
Moderator Team Lid
Berichten: 370
Lid geworden op: 16 dec 2011, 10:18
Topics answered: 4
Reputation: 25

Re: forum homepage

#3

Bericht door Harper »

@Ikniet
Ik denk dat je onderhand beter Spotnet Classic 1.9.0.5 kan installeren, SN 1.8.1 is al even EOL.
Spotnet Classic is sneller en stabieler en meer aangepast aan deze tijd. Heeft ook veel meer instelmogelijkheden en een zeer goede Help-functie.
Spotnet Classic 1.9.0.8 traag met opstarten?
Als je bij Bewerken => Instellingen => Externe black/whitelist onderstaande url's ingeeft werkt het weer goed!

http://spotlist.tk/spotnet/whitelist.xml
http://spotlist.tk/spotnet/blacklist.xml
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer