Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Downloadlijst verwijderen verwijderd ook gedownloade items.

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Dutch_GAC
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 apr 2012, 19:09
Reputation: 0
Usenet: tweaknews
Internet: telenet

Downloadlijst verwijderen verwijderd ook gedownloade items.

#1

Bericht door Dutch_GAC »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet 2.0
Wat is de versie van het spotX programma?: V2.0.0.284
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: extreme usenet
Welke Internet Provider heb je?: Proximus
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Kaspersky
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: vanaf het begin (zie beschrijving van mijn probleem).
Geef een beschrijving van je probleem: Ik heb nu een kleine 2 weken een nieuwe laptop en met alles opnieuw te installeren heb ik ook meteen de meest recente versie van Spotnet ge??nstalleerd. Op mijn oude laptop had ik een oudere versie aangezien die nieuwe niet werkte (oude laptop was bijna 7 jaar oud). Op de oude laptop gebruikte ik soms de interne download optie van Spotnet, maar voornamelijk gebruikte ik Newsleecher.

Toen ik voor het eerst gedownload had en ik wilde de complete downloads verwijderen gaf het programma aan dat het ook van de schijf verwijderd werd. Uiteraard is dat niet de bedoeling en ook raar. Ik download rechtstreeks op mijn externe harde schijf (die zit altijd aangesloten), omdat ik daar veel meer ruimte op heb en zo blijft mijn laptop schoon van al het downloaden en weer verwijderen van bestanden.

Als ik de harde schijf loskoppel kan ik gewoon de complete bestanden uit de sponet downloadlijst verwijderen. Maar net toch maar weer eens geprobeerd om de download lijst te verwijderen en was ik weer alles kwijt wat ik gedownload had. Maar volgens mij laat hij wel dingen staan die ik verplaats.
Bijvoorbeeld: ik had een aflevering van Blue Bloods gisteren gedownload en dat stond nog in de download lijst van Spotnet. Het wordt gedownload op mijn harde schijf, maar geen specifieke map, dus alleen D:schijf. De aflevering van BB had ik inmiddels verplaatst naar de map BB in de map series. Die aflevering is dus wel blijven staan in die nieuwe map.

Ik heb dit probleem nog nooit eerder gehad. Is dit een feature van die nieuwe spotnet of doe ik iets niet goed? Ik gebruik spotnet zelf al jaren.

Graag hoor ik of ik wat verkeerd doe. Alvast bedankt.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



UsenetDude
Berichten: 201
Lid geworden op: 27 dec 2011, 13:54
Topics answered: 1
Reputation: 0
Usenet: XSnews
Internet: Kwello
Locatie: Usenet
Contacteer:

Re: Downloadlijst verwijderen verwijderd ook gedownloade items.

#2

Bericht door UsenetDude »

Probeer Spotnet classic eens. Spotnet 2.0 geeft regelmatig problemen.
Je kan een gratis nieuwsserver proberen maar die is lang niet zo goed als een betaalde nieuwsserver! Kan je iets niet vinden gebruik binsearch
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer