Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Spotnet sluit af

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet 2.0.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
DonDiaz
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 apr 2020, 09:09
Reputation: 0
Usenet: XSNews
Internet: Telenet
Gender:

Spotnet sluit af

#1

Bericht door DonDiaz »

Sinds gisteren lukt het mij niet meer om iets van spotnet te bekijken, laat staan te downloaden. Bij het openen van het programma lukt alles nog, de nieuwe posts worden geladen en als ik dan één selecteer om te bekijken of te downloaden sluit Spotnet elke keer automatisch af. Al tig keren terug geprobeerd maar zonder succes . Iemand enig idee wat er loos is ?? P.S. Ik gebruik de laatste versie van Spotnet 2.0.0.284 en heb reeds geprobeerd te verwijderen en terug te installeren, zonder succes.
Alvast bedankt indien iemand mij kan helpen.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



tosko
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 apr 2020, 11:36
Reputation: 0
Gender:

Re: Spotnet sluit af

#2

Bericht door tosko »

Krijg je een foutmelding?

Wat zeggen je system logs?
Gebruikersavatar

Harper
Moderator Team Lid
Berichten: 370
Lid geworden op: 16 dec 2011, 10:18
Topics answered: 4
Reputation: 25

Re: Spotnet sluit af

#3

Bericht door Harper »

Als je het met Spotnet 2 niet voor elkaar krijgt kan je altijd Spotnet Classic proberen, die gebruikt wel dezelfde database en kan je naast v2 gebruiken. Spotnet Classic is niet ouder dan Spotnet v2 maar anders. Er zit ook geen 5euro usenet of vpn nederland spam in.

Als de fout in de database zit heeft Spotnet misschien ook last van hetzelfde probleem, dan moet je de database verwijderen e opnieuw downloaden.
Spotnet Classic 1.9.0.8 traag met opstarten?
Als je bij Bewerken => Instellingen => Externe black/whitelist onderstaande url's ingeeft werkt het weer goed!

http://spotlist.tk/spotnet/whitelist.xml
http://spotlist.tk/spotnet/blacklist.xml
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer