Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

XLNed

Hierin kan u praten over al uw Provider problemen en daarnaast ook voor ervaringen of discussie.

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
Sarape
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jul 2014, 15:20
Reputation: 0

XLNed

#1

Bericht door Sarape »

Ik heb een betaalnewsserver, XLNED, en dat heeft altijd goed gewerkt, en ineens een paar weken geleden, kon ik niks
meer compleet downloaden, dat is opgelost, maar nu heb ik een retentie van lik mijn vestje.

Als je dan een mail stuurt daarover krijg je de volgende response:


Het ongeautoriseerd verspreiden van auteursrechtelijk beschermd materiaal op usenet is in strijd met de voorwaarden van XLned. XLned biedt geen ondersteuning bij vragen die mogelijk leiden tot gedrag dat strijdig is met onze voorwaarden en die mogelijk de wet overtreden. We zullen daarom je e-mail sluiten. Als wij je e-mail mogelijk verkeerd hebben begrepen, als je algemene support nodig hebt bij het gebruikmaken van onze diensten of wanneer je andere vragen hebt, stuur dan een nieuwe e-mail. Dank voor je begrip.

Alsof ze ook maar een cent zouden verdienen als dat soort materiaal er niet op zou staan....
Makkelijke manier om zich achter de regels te verschuilen....
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Blauwbek
Moderator Team Leider
Berichten: 2761
Lid geworden op: 04 mar 2011, 17:29
Reputation: 0
Usenet: UNS
Internet: UPC
Locatie: Blauwbek-PC
Contacteer:

Re: XLNed

#2

Bericht door Blauwbek »

Dus je hebt de voorwaarden niet gevolgd, ze hebben je account vervolgens gelimiteerd en nu ben je boos?
Regels/Rules | pySabRename

Er zijn weer spotnet updates, klik hier!

API's kijken doe je maar in de dierentuin!

Topicstarter
Sarape
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 jul 2014, 15:20
Reputation: 0

Re: XLNed

#3

Bericht door Sarape »

Hoezo voorwaarden niet gevolgd, ik upload niks ik download alleen ?!
Al die betaalservers leven van de illegale zooi die erop staat.
Dus niet zo raar praten dat ze mijn account hebben gelimiteerd omdat ik de voorwaarden niet heb gevolgd...

Zij verkopen een newsserver met een retentie van 900+ dagen, en halen die bij lange na niet, en gaan dan wijzen naar auteursrechtelijk materiaal.... Pure bullshit.
Gebruikersavatar

Blauwbek
Moderator Team Leider
Berichten: 2761
Lid geworden op: 04 mar 2011, 17:29
Reputation: 0
Usenet: UNS
Internet: UPC
Locatie: Blauwbek-PC
Contacteer:

Re: XLNed

#4

Bericht door Blauwbek »

Sarape schreef:Het ongeautoriseerd verspreiden van auteursrechtelijk beschermd materiaal op usenet is in strijd met de voorwaarden van XLned. XLned biedt geen ondersteuning bij vragen die mogelijk leiden tot gedrag dat strijdig is met onze voorwaarden en die mogelijk de wet overtreden. We zullen daarom je e-mail sluiten. Als wij je e-mail mogelijk verkeerd hebben begrepen, als je algemene support nodig hebt bij het gebruikmaken van onze diensten of wanneer je andere vragen hebt, stuur dan een nieuwe e-mail. Dank voor je begrip.
Hieruit begreep ik dat er geupload zou zijn. Ik probeer gewoon een idee te krijgen van wat er aan de hand is. Kan je inloggen op de accountpagina van XLNed?
Regels/Rules | pySabRename

Er zijn weer spotnet updates, klik hier!

API's kijken doe je maar in de dierentuin!

cinco
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 okt 2014, 16:30
Reputation: 0
Usenet: XLned
Internet: Skynet

Re: XLNed

#5

Bericht door cinco »

Hoi, ik heb hetzelfde probleem als Sarape, ik geraak gewoon niet meer binnen bij XLNed ; paswoord en account is nochtans goed. Het enige antwoord van XLNed is dat ik mijn paswoord moet resetten en het "correct" ingeven want ik zou het blijkbaar fout intypen (niet dus!!!).
Voor de rest maken ze er bij hun helpdesk snel vanaf door te zeggen "dan zal de fout wel bij Spotnet liggen".

Iemand tips of oplossingen aub? Thanks...
Gebruikersavatar

Blauwbek
Moderator Team Leider
Berichten: 2761
Lid geworden op: 04 mar 2011, 17:29
Reputation: 0
Usenet: UNS
Internet: UPC
Locatie: Blauwbek-PC
Contacteer:

Re: XLNed

#6

Bericht door Blauwbek »

heb je je gegevens wel eens veranderd om te testen?
Regels/Rules | pySabRename

Er zijn weer spotnet updates, klik hier!

API's kijken doe je maar in de dierentuin!

cinco
Berichten: 2
Lid geworden op: 02 okt 2014, 16:30
Reputation: 0
Usenet: XLned
Internet: Skynet

Re: XLNed

#7

Bericht door cinco »

Yep :-(
Gebruikersavatar

Blauwbek
Moderator Team Leider
Berichten: 2761
Lid geworden op: 04 mar 2011, 17:29
Reputation: 0
Usenet: UNS
Internet: UPC
Locatie: Blauwbek-PC
Contacteer:

Re: XLNed

#8

Bericht door Blauwbek »

en gebruik je een firewall?
Regels/Rules | pySabRename

Er zijn weer spotnet updates, klik hier!

API's kijken doe je maar in de dierentuin!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer