Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Nieuwe Smartphone

alles over windows, ios, android, blackberry, symbian, meego e.d. smartphones kan je hier kwijt.

Moderator: Moderator Team

Gebruikersavatar

Topicstarter
KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Berichten: 1947
Lid geworden op: 15 feb 2011, 15:35
Reputation: 0
Locatie: Starbucks
Contacteer:

Nieuwe Smartphone

#1

Bericht door KoffieBo0N »

Hallo iedereen,

Mijn Samsung d900i is inmiddels sterk verouderd en ik wil daarom een nieuwe smartphone. Nou weet ik nog niet helemaal waar ik uit moet kiezen omdat de markt gigantisch is. Daarom hoor ik graag jullie ervaring bij een smartphone.
Ik zal je eerst wat vertellen over wat ik nou wil. Ik denk dat ik mijn toekomstige phone vooral voor internet ga gebruiken (MSN, Twitter, Spot-Net ;)...). Zowel thuis op een WIFI-router, als op het landelijk mobiel internet. SMS'en en bellen doe ik opzicht weinig. Wel zou het fijn zijn als ik er goed op kan typen (QWERTY-toetsenbord/goed touchscreen). Een besturingssysteem als Android lijkt me ook wel wat, ik ga dat ding namelijk meteen helemaal volgooien met apps :P (veel geheugen zou daarom ook niet verkeerd zijn). En verder, tsja, een redelijk goede camera (3 megapixel of iets dergelijks) zie ik ook wel graag terug op mijn mobieltje, en een 3.5 jack aansluiting zodat ik er ook nog MP3'tjes op kan luisteren.
En de kosten. Ik ben redelijk cheap aangelegd... Dus mijn budget ligt ongeveer rond/beneden de 200 euro. Eventueel wil ik wel een goedkoop (internet)abonnement van ongeveer vijf euro per maand (aansluitkosten te verwaarlozen). Valt het te combineren, dat ik een prepaid telefoon heb met een internetbundel? Dat zou ik heel handig vinden, wanneer ik prepaid bel en SMS en met een abbonnement kan internetten. Valt dat te doen?

Kunnen jullie aan de hand hiervan een suggestie voor mij doen? Ik zat zelf aan een Samsung Galaxy Gio, of een andere Samsung Galaxy. Dat lijke me goedkope maar goede telefoons. Suggest me :)!
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Gup
Algemeen Manager
Berichten: 1722
Lid geworden op: 18 feb 2011, 12:09
Reputation: 3
Usenet: 8 diverse
Internet: ???
Locatie: Deep Ocean
Leeftijd: 48

Re: Nieuwe Smartphone

#2

Bericht door Gup »

Ik heb een X10i met alle rommel erop ;)

Timescape & mediascape zorgen ervoor dat alles vóór te configgen is , Twitter/Facebook/Hyves , ook meerdere mailacc instelbaar.

Voor de rest :
Sony Ericsson Xperia X10 in het kort

Een opsomming van de Xperia X10 specificaties en features doet je spontaan het water in de mond lopen.
Scherm: 4" (inch) 65 duizend kleuren capacitief TFT touchscreen, 854 x 480 pixels
Besturingssysteem: Android 2.3
Algemeen: GSM 850/900/1800/1900 MHz, UMTS 900/1900/2100 MHz, HSDPA & HSUPA
Hardware: Qualcomm QSD8250 Snapdragon 1 GHz CPU
Geheugen: 1GB intern opslagruimte, 256MB RAM geheugen, MicrsoSD slot + 8GB meegeleverde MicroSD kaart
Camera: 8 Megapixel auto-focus LED flash camera met gezichtsherkenning, lachherkenning, geo-tagging
Formaat: 119 x 63 x 12 mm, 135 gram
Connectiviteit: Wi-Fi, Bluetooth 2.1 met A2DP, a-GPS ontvanger, 3.5mm audio jack, standaard microUSB poort.
Overigen: Sony Ericsson eigen UX user-interface met Mediascape en Timescape voor intuitieve controle over alle media -en socialemedia features (Facebook, Twitter, Mail, Youtube, etc...). Toegang tot PlayNow store en Anroid market voor een haast oneindig aanbod aan apps voor op de Xperia X10.

Ik heb deze telefoon al een mooie tijd, en bevalt mij uitstekend, inmiddels is de V2 versie van dit model uitgekomen, zeker een overweging waard Bo0n :)

Mede door zijn grote scherm kan ik zelfs modden op dit forum met het toestel, zonder al teveel ergenis.
Need Support? click this link for the search engine or start a new subject

D3r @nt1 R00tk17 M31st3r :ssst:
Gebruikersavatar

Topicstarter
KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Berichten: 1947
Lid geworden op: 15 feb 2011, 15:35
Reputation: 0
Locatie: Starbucks
Contacteer:

Re: Nieuwe Smartphone

#3

Bericht door KoffieBo0N »

Mooi groot scherm idd :), vier inch. Vind hem nog wel een beetje duur alleen :(, wat voor abbo heb jij erop?
Als ik deze site neem ben ik zo een tientje per maand kwijt (of 13 euro met internet).

Ik zit nu ff een review op Youtube te kijken, wel een mooi toestel :)!
Editje: Timescape looks good :)
Gebruikersavatar

Psion
Berichten: 802
Lid geworden op: 17 feb 2011, 22:48
Reputation: 0
Locatie: Origins Unknown
Leeftijd: 40

Re: Nieuwe Smartphone

#4

Bericht door Psion »

Ik zweer bij de iphone.
Maar een telefoon keuze blijft een persoonlijke keuze.
De dingen waarvoor jij je telefoon wilt gebruiken kan bijna elke smartphone.
In ieder geval wens ik je succes met je jacht op een nieuwe telefoon!
Ook de keuze 1 jarig of 2 jarig abonnement zal veel invloed hebben de uiteindelijke toestelprijs!
Veel woorden weinig wol, klinkt niet echt zinvol.
It's just me, nothing more nothing less
Gebruikersavatar

Topicstarter
KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Berichten: 1947
Lid geworden op: 15 feb 2011, 15:35
Reputation: 0
Locatie: Starbucks
Contacteer:

Re: Nieuwe Smartphone

#5

Bericht door KoffieBo0N »

Hmm... iPhone is wel een beetje duur he ;)? Maar als ik een abbo neem, dan moet die goedkoop zijn, en dan neem ik er ook wel 1tje van tweejarige duur :).
Gebruikersavatar

Psion
Berichten: 802
Lid geworden op: 17 feb 2011, 22:48
Reputation: 0
Locatie: Origins Unknown
Leeftijd: 40

Re: Nieuwe Smartphone

#6

Bericht door Psion »

Blijven aan de prijzige kant ja...
Anders kijk je eens naar de htc modellen?
Veel woorden weinig wol, klinkt niet echt zinvol.
It's just me, nothing more nothing less
Gebruikersavatar

Topicstarter
KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Berichten: 1947
Lid geworden op: 15 feb 2011, 15:35
Reputation: 0
Locatie: Starbucks
Contacteer:

Re: Nieuwe Smartphone

#7

Bericht door KoffieBo0N »

Jep HTC lijkt mij ook wel een goede, bijv. de Wildfire S. Iemand ervaring daarmee? Die is namelijk ook wel redelijk goedkoop :).
Gebruikersavatar

Psion
Berichten: 802
Lid geworden op: 17 feb 2011, 22:48
Reputation: 0
Locatie: Origins Unknown
Leeftijd: 40

Re: Nieuwe Smartphone

#8

Bericht door Psion »

Vroeger had ik een HTC Kaiser..
Even gekeken naar andere HTC modellen vanwaar de keuze op de wildfire?
Veel woorden weinig wol, klinkt niet echt zinvol.
It's just me, nothing more nothing less
Gebruikersavatar

Topicstarter
KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Berichten: 1947
Lid geworden op: 15 feb 2011, 15:35
Reputation: 0
Locatie: Starbucks
Contacteer:

Re: Nieuwe Smartphone

#9

Bericht door KoffieBo0N »

De wildfire is een kleine 100 euro goedkoper als de rest :)

koekie54
Berichten: 23
Lid geworden op: 17 feb 2011, 13:38
Reputation: 0

Re: Nieuwe Smartphone

#10

Bericht door koekie54 »

Hallo,ik heb sinds 14 dagen de HTC sensation Z en ben daar uiterst tevreden over.
Alles zit erop en eraan wat jou wensen zijn,ik heb ook gekeken naar de wildfire,
maar vind het mobieltje nogal klein.
Ik zou op kieskeurig eens gaan kijken naar de reviews van de sensation.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer