Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Youtube Muziek-video's viewer

Plaats hier alles wat niet in de andere fora kan

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
Gompy
Berichten: 292
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:29
Reputation: 0
Leeftijd: 108

Youtube Muziek-video's viewer

#1

Bericht door Gompy »

Hallo,

Een rare vraag.
Een paar weken geleden kwam ik een tooltje tegen waarmee je video's op Youtube kon bekijken van allerlei artiesten, muziekgroepen, musici, orkesten en alles wat met muziek te maken had.
In dat tooltje kon je ook nog kiezen op welke genre muziek je wilde zoeken, dus Jazz, Rock, Pop, Klassiek enz.
Het zag er uit als een scherm met allerlei thumbnails met foto's/plaatjes van diverse artiesten, bands, musici enz enz.
Je kon nog meer dingen aangeven maar precies wat weet ik ook niet meer precies.
Volgens mij was het een eigen maaksel van een nederlandse auteur, maar ook dat weet ik niet meer precies.
Ik had het ergens opgehaald maar weet niet meer waar.
Heb het met mijn stomme kop ook weer weggegooid, heb unerase er al overheen gehaald, niks, het was alweer overschreven schijnbaar.
Het werkt dus zo dat als je een plaatje aanklikte van bijv de Rolling Stones, het alle video's opzocht van de Rolling Stones bij Youtube, je kon ook nog op titel zoeken van de nummers van de Stones

Ben al dagen aan het zoeken maar geef me nu echt over... :(
Ik heb Spotnet al afgezocht op de applicaties,maar kan niks vinden.
Heb me echt wezenloos geGoogled, noppes, niets wat er op lijkt.
Wat ik vraag is niet waar te downloaden want dan breng ik dit forum in gevaar, maar wat ik vraag is, komt één van jullie dit programma bekend voor en kan me een naam noemen, dan vind ik het zelf wel.
B.v.d.

Gompy
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Billy the Kid
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 nov 2012, 20:50
Reputation: 0
Usenet: XSnews
Internet: Ziggo
Leeftijd: 62

Re: Youtube Muziek-video's viewer

#2

Bericht door Billy the Kid »

Hoi Gompy,
Ik herken dat wat je schrijft en het was al wat jaren geleden, dat ik dat tooltje tegenkwam.
De naam weet ik zo niet meer (helaas). Maar inderdaad, het was van een Nederlandse programmeur.
Het werkt bijna net zo als bij een media center, de thumbnails kon je links/rechts scrollen.
Zag er erg goed uit. Ik zal ook een poging wagen.

Billy

Edit: was het misschien iets in de trend van Desktop Player...

Topicstarter
Gompy
Berichten: 292
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:29
Reputation: 0
Leeftijd: 108

Re: Youtube Muziek-video's viewer

#3

Bericht door Gompy »

Billy the Kid schreef: Edit: was het misschien iets in de trend van Desktop Player...
Hoi Billy,

Aan hand van het woord "Desktop Player" ben ik verder gaan zoeken, en verdikkeme iets gevonden d.m.v Google
Muziic Player + Encoder 2.01
Geheel gratis
Wordt niet meer ondersteund, maar werkt geweldig

http://muziic.nl.malavida.com/d5953-gra ... en-windows

Erg bedankt voor het op weg helpen met mijn zoektocht, geweldig! :clap:

Billy the Kid
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 nov 2012, 20:50
Reputation: 0
Usenet: XSnews
Internet: Ziggo
Leeftijd: 62

Re: Youtube Muziek-video's viewer

#4

Bericht door Billy the Kid »

Ik zal jouw gevonden link met software even op een andere pc testen.

Grtz. Billy

Luciad07
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 mar 2019, 12:57
Reputation: 0
Usenet: Free
Internet: Orange
Gender:

Re: Youtube Muziek-video's viewer

#5

Bericht door Luciad07 »

Billy the Kid schreef: 05 nov 2012, 22:15 Hoi Gompy,
Ik herken dat wat je schrijft en het was al wat jaren geleden, dat ik dat tooltje tegenkwam.
De naam weet ik zo niet meer (helaas). Maar inderdaad assurances deces, het was van een Nederlandse programmeur.
Het werkt bijna net zo als bij een media center, de thumbnails kon je links/rechts scrollen.
Zag er erg goed uit. Ik zal ook een poging wagen.

Billy

Edit: was het misschien iets in de trend van Desktop Player...
Ik gebruik nog steeds IDM om de video op te nemen en te downloaden. Het is meer prat en gemakkelijk te bereiken als je crack hebt.

sarahgad
Berichten: 32
Lid geworden op: 14 feb 2017, 12:05
Reputation: -1
Gender:

Re: Youtube Muziek-video's viewer

#6

Bericht door sarahgad »

Luciad07 schreef: 11 mar 2019, 13:01
Billy the Kid schreef: 05 nov 2012, 22:15 Hoi Gompy,
Ik herken dat wat je schrijft en het was al wat jaren geleden, dat ik dat tooltje tegenkwam.
De naam weet ik zo niet meer (helaas). pbs buiten ons kijken is nog steeds een gedoe, het was van een Nederlandse programmeur.
Het werkt bijna net zo als bij een media center, de thumbnails kon je links/rechts scrollen.
Zag er erg goed uit. Ik zal ook een poging wagen.

Billy

Edit: was het misschien iets in de trend van Desktop Player...
Ik gebruik nog steeds IDM om de video op te nemen en te downloaden. Het is meer prat en gemakkelijk te bereiken als je crack hebt.
IDM is inderdaad een geweldig hulpmiddel, maar ik heb problemen bij het downloaden van sommige video's en geeft me een foutmelding
Op een dag zal Spotnet
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer