Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.
Melding "Mislukt"
Moderators: Supporters, Moderator Team
Forumregels
LEES: Forum Regels!
LEES: Forum Regels!
-
- Berichten: 1
- Lid geworden op: 25 apr 2021, 09:57
- Reputation: 0
- Usenet: PureUsenet
- Internet: t-mobile
Melding "Mislukt"
Sinds enkele weken krijg is bij downloads met een wachtwoord de melding "mislukt". Wat is er veranderd? Ik heb de laatste versie.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!
Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld
U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.
Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld
U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.
-
- Moderator Team Lid
- Berichten: 370
- Lid geworden op: 16 dec 2011, 10:18
- Topics answered: 4
- Reputation: 25
Re: Melding "Mislukt"
En je gebruikt Spotnet Classic?
Het is namelijk wel een bekend probleem van Spotnet 2 bij kleine spots met een wachtwoord.
Het is namelijk wel een bekend probleem van Spotnet 2 bij kleine spots met een wachtwoord.
Spotnet Classic 1.9.0.8 traag met opstarten?
Als je bij Bewerken => Instellingen => Externe black/whitelist onderstaande url's ingeeft werkt het weer goed!
http://spotlist.tk/spotnet/whitelist.xml
http://spotlist.tk/spotnet/blacklist.xml
Als je bij Bewerken => Instellingen => Externe black/whitelist onderstaande url's ingeeft werkt het weer goed!
http://spotlist.tk/spotnet/whitelist.xml
http://spotlist.tk/spotnet/blacklist.xml