Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

vraagje over inloggen op spotnet

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet.

Moderators: Supporters, Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
wolfie67
Berichten: 1
Lid geworden op: 23 okt 2020, 11:26
Reputation: 0
Usenet: sunny
Internet: scarlet

vraagje over inloggen op spotnet

#1

Bericht door wolfie67 »

wie o wie zou mij kunnen vertellen hoe je als je in het verleden op spotnet bent ingelogd en je nu je wachtwoord niet meer weet hoe je dit kan opvragen of kan vernieuwen want ik kom er niet uit?

groetjes wolfie67 :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



johjbolt
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 jan 2021, 20:24
Reputation: 0
Usenet: NewsXS
Internet: Ziggo

Re: vraagje over inloggen op spotnet

#2

Bericht door johjbolt »

Hoi! Heb je al antwoord gehad? Ik heb hetzelfde probleem. Net een nieuwe laptop gekocht en nu weet ik het jaren geleden ingestelde pw niet meer. Hoor graag van je!
John

UsenetDude
Berichten: 201
Lid geworden op: 27 dec 2011, 13:54
Topics answered: 1
Reputation: 0
Usenet: XSnews
Internet: Kwello
Locatie: Usenet
Contacteer:

Re: vraagje over inloggen op spotnet

#3

Bericht door UsenetDude »

Er zit helemaal geen wachtwoord op spotnet. Wel die van je Usenet provider. Je zal daar waarschijnlijk contact mee moeten opnemen.
Je kan een gratis nieuwsserver proberen maar die is lang niet zo goed als een betaalde nieuwsserver! Kan je iets niet vinden gebruik binsearch
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer