Pagina 1 van 1

Downloaden kan niet meer

Geplaatst: 08 jul 2017, 07:02
door Hakkie
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Classic
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: Geen idee, hoe kom ik daar achter
Welke Internet Provider heb je?: KPN
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avast / Windwos firewall
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Vanaf maandagmiddag kan ik het programma niet meer starten.
Geef een beschrijving van je probleem: Als ik Spotnet start krijg ik sinds maandagmiddag een foutmelding (931). Tot maandag heeft het altijd normaal gewerkt zonder problemen. Spotnet is enige jaren geleden voor mij op de pc geinstalleerd
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

Deze melding kwam ik ook tegen maar ik kan dat bestandje nergens vinden
Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: Downloaden kan niet meer

Geplaatst: 08 jul 2017, 08:55
door jagp
Zie dit topic : http://spot-net.nl/forums/viewtopic.php?f=127&t=8381

Misschien ook een goed moment om te upgraden naar Spotnet Classic 1.9.0.3

Re: Downloaden kan niet meer

Geplaatst: 08 jul 2017, 10:46
door Ypsos
Het is inderdaad verstandig om te upgraden. Spotnet v1.8.1 en lager zijn EOL (End of life) !
Zie: v1.9.0.x: Wat is er nieuw in Spotnet Classic v1.9.0.x ten opzichte van Spotnet 1.8.1?

Voordat je gaat upgraden van v1.8.1 naar v1.9.0.3 verander eerst het server Adres.

Ga naar Bewerken / Provider als er bij Adres één van de onderstaande servers staan:

textnews.kpn.nl
text.nova.planet.nl
nova.planet.nl

verander het Adres naar:
news.kpn.nl

voorbeeld:
Afbeelding

Daarna upgraden naar Spotnet Classic 1.9.0.3, kost je 2 minuten :goed:
Spotnet Classic 1.9.0.3 kan over Spotnet 1.8.1 t/m 1.9.0.2 heen geïnstalleerd worden, alle instellingen/settings, filters, Spotnet - database enz. blijven behouden, wel eerst de huidige download/wachtlijst voltooien.