Downloaden kan niet meer
Geplaatst: 08 jul 2017, 07:02
Support Request Template
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Classic
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: Geen idee, hoe kom ik daar achter
Welke Internet Provider heb je?: KPN
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avast / Windwos firewall
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Vanaf maandagmiddag kan ik het programma niet meer starten.
Geef een beschrijving van je probleem: Als ik Spotnet start krijg ik sinds maandagmiddag een foutmelding (931). Tot maandag heeft het altijd normaal gewerkt zonder problemen. Spotnet is enige jaren geleden voor mij op de pc geinstalleerd
XML bestand.:
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Classic
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 32bits
Welke Usenet Provider heb je?: Geen idee, hoe kom ik daar achter
Welke Internet Provider heb je?: KPN
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Avast / Windwos firewall
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Vanaf maandagmiddag kan ik het programma niet meer starten.
Geef een beschrijving van je probleem: Als ik Spotnet start krijg ik sinds maandagmiddag een foutmelding (931). Tot maandag heeft het altijd normaal gewerkt zonder problemen. Spotnet is enige jaren geleden voor mij op de pc geinstalleerd
XML bestand.:
Code: Selecteer alles
Deze melding kwam ik ook tegen maar ik kan dat bestandje nergens vinden