Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Info over aantal gebruikers die mijn uploads hebben gedownload

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotnet 2.0.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Panchito
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 jul 2018, 12:20
Reputation: 0
Usenet: SunnyUsenet
Internet: Ziggo

Info over aantal gebruikers die mijn uploads hebben gedownload

#1

Bericht door Panchito »

Mijn naam is Panchito en ik ben net 10 minuten geleden lid geworden van het forum en ik heb een vraag.
Regelmatig post ik videoclips via Spotnet 2.0 naar de servers van SunnyUsenet en ik ben eigenlijk reuze benieuwd hoevéél gebruikers mijn bestanden downloaden. Is er een manier om dat te achterhalen?
Nu kan ik alleen wat afleiden over het aantal gebruikers via de reacties die ze geven, maar het grootste gedeelte van de gebruikers plaatst geen reactie.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



SynologyDude
Berichten: 125
Lid geworden op: 03 nov 2016, 16:07
Reputation: -1
Usenet: Eweka
Internet: ziggo
Locatie: Usenet
Contacteer:

Re: Info over aantal gebruikers die mijn uploads hebben gedownload

#2

Bericht door SynologyDude »

Nee dat is niet mogelijk. Je zal het met de reacties moeten doen.
Usenet leeg zuigen! Gewoon omdat het kan! Synology Handleidingen en download SpotWeb en Auto-Sub voor Synology

Salvatoro
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 okt 2021, 19:17
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: T-Mobile

Re: Info over aantal gebruikers die mijn uploads hebben gedownload

#3

Bericht door Salvatoro »

Sonde zou wel leuker zijn voor Panchito krijg je wat eer waardering en hierdoor motivatie voor de energie en moeite die je erin steekt.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer