Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

kan database niet updaten

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

OP
houtworm
Berichten: 10
Lid geworden op: 05 aug 2011, 21:51
Reputation: 0
Usenet: hitnews
Internet: telenet
Has thanked: 3 times

kan database niet updaten

#1

Bericht door houtworm » 06 dec 2017, 16:45

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet 2.0
Wat is de versie van het spotX programma?: V2.0.0.265
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: hitnews
Welke Internet Provider heb je?: telenet
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: mcafee
Met welk programma download je?: grabit
Wanneer begon je probleem?: na de installatie
Geef een beschrijving van je probleem: database bijwerken, ingeven waar de downloads moete komen staan grijs.
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

:thanku:

Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



jantjespot
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 jan 2018, 09:29
Reputation: 0
Usenet: newsxs
Internet: xs4all

Re: kan database niet updaten

#2

Bericht door jantjespot » 24 jan 2018, 09:31

ik heb dat probleem ook sinds een week ofzo. iemand enig idee?


ElCondor
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 jan 2018, 19:15
Reputation: 0
Usenet: i-telligent
Internet: Ziggo

Re: kan database niet updaten

#3

Bericht door ElCondor » 30 jan 2018, 19:18

Is het jou al gelukt. Het lijkt wel te lukken als je database compressie uitzet in de advanced database settings.


peewee62
Berichten: 1
Lid geworden op: 06 jun 2018, 15:35
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Ziggo
Geslacht:

Re: kan database niet updaten

#4

Bericht door peewee62 » 06 jun 2018, 15:45

Ik kan al 17 dagen lang mijn database niet updaten. Krijg steeds de melding database updaten mislukt. Heb al van alles geprobeerd. Zelfs spotnet verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar het probleem blijft bestaan. Het systeem geeft wel groen aan. Ik heb voorheen nooit dit probleem gehad en heb niets veranderd. Ik heb versie 2.0.0.276 en heb windows 7 met servicepack 3 als besturingssysteem. Eweka is mijn provider. Wie o wie kan mij helpen ???

Gebruikersavatar

Harper
Berichten: 86
Lid geworden op: 16 dec 2011, 10:18
Topics answered: 1
Reputation: 3
Has thanked: 5 times
Been thanked: 14 times

Re: kan database niet updaten

#5

Bericht door Harper » 07 jun 2018, 16:26

Als je alles had verwijderd en weer opnieuw geïnstalleerd en het werkt nog niet dan zou ik het ook niet weten...

Wat je nog zou kunnen proberen is de andere spotnet gebruiken, Spotnet Classic 1.9.0.5.
download: http://www.spotnetclassic.tk/

Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer