Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Halo Infinite, loopt niet goed

Bespreek hier Games.

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
reind
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 dec 2019, 11:16
Reputation: 0
Usenet: xsnews
Internet: kpn
Gender:

Halo Infinite, loopt niet goed

#1

Bericht door reind »

Is er hier iemand die misschien net als ik een pc/laptop heeft die deze game net niet goed kan laten werken ?
De master chief draaide hier als een tierelier maar Infenite is traag en schokt erover. Dus onmogelijk om verder te komen in de game.
Mijn laptop is een HP Zbook 17 G3 met 32Gb ram (DDR4) i7-6820HQ Cpu en video Nvidia Quadro M5000M + Intel HD Grapics 530.
Heb geprobeerd alles bij instellingen in game zo laag mogelijk te zetten maar blijft niets. Ook op internet gezocht hoe de V-ram te vergroten staat nu op net 2Gb terwijl er 6 beschikbaar zou zijn volgens de game. Virtueel geheugen laptop is 36,6Gb en wisselbestand op 4972.
Ook geprobeerd via regedit bij Intel een waarde toe te voegen zoals online beschreven staat, maar blijft allemaal het zelfde helaas.
Wat ik niet snap is de Intel HD grapics erbij in. Gewone pc heeft vaak interne videokaart waar je dan een extra kaart bij in drukt, maar dit ook bij een laptop ? Hopelijk weet iemand hier meer van pc's als ik en heeft misschien die gouden tip hoe dit te verhelpen.
Ken verder bijna geen games behalve Aliens Fireteam Elite Point Defense, maar die is lang zo leuk niet als Halo game omdat je daar schieten/ rijden/en vliegen kunt. En moet rpg zijn want strategie is niet mijn ding. En geen realistiche dingen want oorlog is er al genoeg op de wereld en dus op robots of alliens knallen geen probleem, maar niet op levende wezens.
En verder iedereen natuurlijk een goede jaarwisseling en een goed 2022.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



UsenetDude
Berichten: 201
Lid geworden op: 27 dec 2011, 13:54
Topics answered: 1
Reputation: 0
Usenet: XSnews
Internet: Kwello
Locatie: Usenet
Contacteer:

Re: Halo Infinite, loopt niet goed

#2

Bericht door UsenetDude »

Staat je geheugen wel goed ingesteld in de bios? Deze staat standaard altijd verkeerd.

https://www.tlmaxwells.com/1yZxJnXV/
Je kan een gratis nieuwsserver proberen maar die is lang niet zo goed als een betaalde nieuwsserver! Kan je iets niet vinden gebruik binsearch
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer