Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

SpotGrit is niet meer?

Bespreek hier Applicaties

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
JuanFusy
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 feb 2011, 11:35
Reputation: 0
Usenet: XsNews
Internet: UPC

SpotGrit is niet meer?

#1

Bericht door JuanFusy »

Ik heb even gezocht, en dit leek me de beste plaats om iets over Spotgrit te vragen, zag er geen rubriek voor...

Sinds ongeveer een week krijg ik geen reacties meer binnen, wel headers vreemd genoeg.
Als ik Google vind ik niets omtrent wat de status is van Spotgrit.
Kan iemand mij hier vertellen of het inmiddels tijd is geworden om over te stappen?
Mocht dit zo zijn, welke cliënt heeft inmiddels ongeveer dezelfde manier van werken, dus reacties (wel zo handig met al die 'vervuilers') en stukje info ed, want ik ben Spotgrid tijden geleden gaan gebruiken en toen hadden de overige nog niet zo veel info over de posts.
Ik zoek alleen dit, en een link naar de NZB, rest handel ik af met andere software.
Alvast bedankt!
^JF
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Blauwbek
Moderator Team Leider
Berichten: 2761
Lid geworden op: 04 mar 2011, 17:29
Reputation: 0
Usenet: UNS
Internet: UPC
Locatie: Blauwbek-PC
Contacteer:

Re: SpotGrid is niet meer?

#2

Bericht door Blauwbek »

volgensmij is spotgrit idd gestopt (toch wel meer dan een paar maanden geleden)
Wat jij omschrijft dat je wil kan met zowel spotnet (icm een thema als je al die informatie wil), spotlite (licht en simpel) of spotweb (opensource en vol met functies, wel lastiger om te installeren als je geen oplossingen als SW4ALL gebruikt)
Regels/Rules | pySabRename

Er zijn weer spotnet updates, klik hier!

API's kijken doe je maar in de dierentuin!
Gebruikersavatar

ardy43
Berichten: 1705
Lid geworden op: 05 mar 2011, 10:15
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: kpn
Leeftijd: 58

Re: SpotGrit is niet meer?

#3

Bericht door ardy43 »

Het probleem van geen reacties binnenhalen,daar hadden mensen die gebruik maken van Spotnet ook last van,zie Kan geen reacties lezen

Daar was de oplossing,de database te verwijderen,(dan maakt Spotnet een nieuwe aan) ik heb geen ervaring met Spotgrit dus ik weet niet of dat wel kan.

SpotGrit word niet meer ondersteund door de maker(s) en is niet meer te downloaden via de officiële site.
SpotGrit 1.4.0 Revision 37065 kan nog gedownload worden via deze site.
Gebruikersavatar

Wheaten
Supporter
Berichten: 838
Lid geworden op: 11 sep 2012, 18:43
Reputation: 0
Usenet: Sunny
Internet: Ziggo
Locatie: Brabant
Leeftijd: 109

Re: SpotGrit is niet meer?

#4

Bericht door Wheaten »

Het niet kunnen binnen halen van reacties in spotgrit is geen spotgrit probleem. Bij mij werkt deze gewoon.
Afbeelding
De ontwikkeling van Spotgrit is helaas stopgezet, voornamelijk wegens gebrek aan tijd en te weinig proggers die mee wilden helpen.
Ik heb nog overleg gehad om de code vrij te krijgen maar deze wordt niet vrijgegeven. Dit sluit tevens een doorstart uit.
De link van Ardy is idd de laatste versie die vrijgegeven is.
Afbeelding
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer