Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

ondertiteling

Bespreek hier Applicaties

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
daffie
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 mar 2011, 16:04
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Lijbrandt

ondertiteling

#1

Bericht door daffie »

Ik ben geen technicus, maar heb de laatste tijd opeens dat ik geen NL subs meer mee krijg.
In de tekst van de download staat dan dat deze er wel bijzitten (ingebakken of instelbaar) maar tijdens het kijken van de film/serie zitten er dus geen subs bij.. ook is deze niet in te stellen. Als ik de map audio open op de computer is deze ook leeg. Ik weet niet of dit de oorzaak is, maar ik snap dan ook niet waarom ik opeens geen subs meer mee krijg met de download

Ik heb de laatste versie van spotnet, en download met altbinz en heb de server easyusenet.. ik hoop dat iemand mij uit kan leggen hoe ik dit moet oplossen

bedankt alvast!
Verplaatst naar Pc Problemen
- Bulletproof
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



frankie3
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 jul 2011, 15:45
Reputation: 0
Internet: ziggo

Re: ondertiteling

#2

Bericht door frankie3 »

Tecnicus ben ik ook niet. maar.

1 beeldscherm instelling? misschien vallen de subs buiten je beeld.
2 waar speel je mee af?
3 als je films afspeelt die je al een tijd geleden hebt binnengehaald (voor dat dit probleem opspeelde). zelfde probleem?

Topicstarter
daffie
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 mar 2011, 16:04
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Lijbrandt

Re: ondertiteling

#3

Bericht door daffie »

Bedankt voor het meedenken :thanku:
Ligt niet aan de beeldscherminstellingen, en 'oude' films hebben nog gewoon hun ondertiteling.
Verder download en pak ik de films uit op de computer. Daarna worden ze op de NAS gezet. Daaraan gelinkt staat de mediaspeler (Eminent) en via deze kijken we de films. Hier is verder niets aan gewijzigd en heeft altijd goed gewerkt, en werkt nog goed met de films die er al op stonden...

Misschien pak ik de laatste tijd elke keer net de verkeerde downloads, maar het lijkt mij dat de subs niet uit moeten maken... de films ed spelen verder ook gewoon goed af net als het geluid...

frankie3
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 jul 2011, 15:45
Reputation: 0
Internet: ziggo

Re: ondertiteling

#4

Bericht door frankie3 »

Hele suffe vraag en misschien heb je het al geprobeerd.
de films gewoon op je computer af spelen? zelfde effect?
Ik speel mijn films af met XBMC gewoon via me laptop naar me TV en eigenlijk nooit problemen.

Ik zelf download de films op via spotnet zelf heel simpel en nooit problemen
hiervoor deed ik dit met SABnzbd en zocht ik de nzb met binsearch.info, ik had hier toen wel een keer problemen met
de ondertitels. maar dit kwam omdat ik niet alle bestandjes had geselecteerd.

maar met spotnet kan dit niet de oorzaak zijn volgens mij.
Kijk goed naar de reacties op spots op spotnet bij een film soms staat daar al wat als er iets mis is met de film
Gebruikersavatar

Artifex
Berichten: 668
Lid geworden op: 30 mar 2011, 03:09
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: ziggo
Leeftijd: 48

Re: ondertiteling

#5

Bericht door Artifex »

Klopt, gewoon eerst de film met power dvd oid afspelen.Als je daar ook geen subs hebt, dan zitten ze er ook niet in.Heeft niets met spotnet te maken iig.Ik heb eender een vermoeden dat het een codec probleem is, maar test eerst al eens op je pc, dan weet je meer.

Topicstarter
daffie
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 mar 2011, 16:04
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Lijbrandt

Re: ondertiteling

#6

Bericht door daffie »

Ik had dat heel stom nog niet eens geprobeerd :lol: ... zal het zo direct eens proberen. En mocht daar dus wel ondertiteling bijzitten, dan ligt het aan mn mediaspeler denk ik. En als daar dus ook geen ondertiteling bij zit dan is het waarschijnlijk gewoon toch weer de verkeerde post... ik lees wel al altijd de reacties maar hier stond niets verkeerd bij.
Wel vervelend zo de laatste tijd, maar dan zoek ik gewoon weer verder

:thanku:

Valentijn69
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 mar 2017, 14:48
Reputation: 0
Usenet: Newsxs
Internet: KPN
Gender:

Re: ondertiteling

#7

Bericht door Valentijn69 »

Ik heb precies hetzelfde. Spotnet 2.0 op nieuwe laptop. Geen ondertitels. Word er gestoord van. Oude versie op oude laptop nooit problemen. Help!!!
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: ondertiteling

#8

Bericht door mesa57 »

Dat ligt dan eerder aan je nieuwe laptop dan aan spotnet.
Afhankelijk van of je een dvd of mkv afspeelt gebruik je misschien een andere player.
Als ik jou was zou ik VLC media player eens proberen : http://www.videolan.org/vlc/download-windows.html

SynologyDude
Berichten: 125
Lid geworden op: 03 nov 2016, 16:07
Reputation: -1
Usenet: Eweka
Internet: ziggo
Locatie: Usenet
Contacteer:

Re: ondertiteling

#9

Bericht door SynologyDude »

Op je laptop kodi installeren. Dan kan je gelijk de subs downloaden als je deze mist.
Usenet leeg zuigen! Gewoon omdat het kan! Synology Handleidingen en download SpotWeb en Auto-Sub voor Synology
Gebruikersavatar

EindBaas
Berichten: 123
Lid geworden op: 21 aug 2016, 19:12
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: 100Mbit

Re: ondertiteling

#10

Bericht door EindBaas »

In de downloads die je binnenkrijgt zitten wel ondertitels ?
In dat geval moet je ze mogelijk even aanzetten in je videoplayer.

Bijvoorbeeld VLC of Media player classic kun je de ondertitels in het menu inschakelen.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer