Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

ondertiteling

Bespreek hier Applicaties

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
daffie
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 mar 2011, 16:04
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Lijbrandt

ondertiteling

#1

Bericht door daffie »

Ik ben geen technicus, maar heb de laatste tijd opeens dat ik geen NL subs meer mee krijg.
In de tekst van de download staat dan dat deze er wel bijzitten (ingebakken of instelbaar) maar tijdens het kijken van de film/serie zitten er dus geen subs bij.. ook is deze niet in te stellen. Als ik de map audio open op de computer is deze ook leeg. Ik weet niet of dit de oorzaak is, maar ik snap dan ook niet waarom ik opeens geen subs meer mee krijg met de download

Ik heb de laatste versie van spotnet, en download met altbinz en heb de server easyusenet.. ik hoop dat iemand mij uit kan leggen hoe ik dit moet oplossen

bedankt alvast!
Verplaatst naar Pc Problemen
- Bulletproof
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



frankie3
Berichten: 4
Lid geworden op: 26 jul 2011, 15:45
Reputation: 0
Internet: ziggo

Re: ondertiteling

#2

Bericht door frankie3 »

Tecnicus ben ik ook niet. maar.

1 beeldscherm instelling? misschien vallen de subs buiten je beeld.
2 waar speel je mee af?
3 als je films afspeelt die je al een tijd geleden hebt binnengehaald (voor dat dit probleem opspeelde). zelfde probleem?

Topicstarter
daffie
Berichten: 4
Lid geworden op: 12 mar 2011, 16:04
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Lijbrandt

Re: ondertiteling

#3

Bericht door daffie »

Bedankt voor het meedenken :thanku: