Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

[Discussie] Must Have PC tools

Bespreek hier Applicaties

Moderator: Moderator Team


ccolijn
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 mar 2011, 19:14
Reputation: 0
Usenet: hitnews
Internet: kpn

Re: [Discussie] Must Have PC tools

#41

Bericht door ccolijn »

ik gebruik teamviewer is een gratis (voor thuisgebruik) professioneel programma waarmee je op iemand anders zijn computer kunt kijken en werken. Ik gebruik het dagelijks voor mijn computers thuis die in verschillende ruimtes staan. Ook om anderen te helpen die een nog werkende internetverbinding hebben. Kan meekijken evt. dingen doen. Computer herstarten op afstand enz. Alles wat je maar nodig hebt om anderen te assisteren. Je moet aan iemand je machinenummer geven dat Teamviewer aan je machine toe kent, Teamviewer genereert een password voor die sessie. Volgende keer dat je teamviwer start is het password anders. Je kunt teamviewer ook met windows opstarten met een vast password. Je kunt zo ook een partnerlijst maken waarin specs van mensen staan die je vertrouwen en waar je opkunt zodra de machine aanstaat. Ideaal voor mesen die nog niet zo handig zijn en veel hulp nodig hebben en waar je dan voor een kleinigheidje niet steeds heen hoeft.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Carnifex
Berichten: 926
Lid geworden op: 19 feb 2011, 12:01
Reputation: 0
Usenet: Supernews
Internet: Ziggo Z3
Locatie: The Big Bang

Re: [Discussie] Must Have PC tools

#42

Bericht door Carnifex »

Teamviewer is echt een goeie.
Staat ook al in het must have topic:
viewtopic.php?f=62&t=2684
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar

Blauwbek
Moderator Team Leider
Berichten: 2761
Lid geworden op: 04 mar 2011, 17:29
Reputation: 0
Usenet: UNS
Internet: UPC
Locatie: Blauwbek-PC
Contacteer:

Re: [Discussie] Must Have PC tools

#43

Bericht door Blauwbek »

Er mogen nog steeds suggesties gegeven worden, ik (of iemand anders) zal het topic dan updaten :)
Regels/Rules | pySabRename

Er zijn weer spotnet updates, klik hier!

API's kijken doe je maar in de dierentuin!

Tim1987
Berichten: 1
Lid geworden op: 30 sep 2015, 03:21
Reputation: 0

Re: [Discussie] Must Have PC tools

#44

Bericht door Tim1987 »

Ik vind dit programma wel handig om je drivers up-to-date te houden: Driver Booster 3

Ziet er gelikt uit en het updaten van je drivers is nog nooit zo eenvoudig geweest! :)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer