Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Externe HD, fout in een I/O apparaat

Bespreek hier Hardware (Onderdelen, PCs, Mobieltjes, enz.)

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
PTC
Berichten: 17
Lid geworden op: 12 nov 2011, 09:56
Reputation: 0

Re: Externe HD, fout in een I/O apparaat

#11

Bericht door PTC »

Voordat ik verder ging demonteren heb ik eerst eens op internet gekeken naar meer informatie of schijf wel een sata aansluiting heeft. Inmiddels gezien op volledig gedemonteerde schijf/print dat er geen sata aansluiting is. Je kunt wel het printje vervangen door een printje met sata aansluiting maar dat is wel een secure werkje met de nodige bijkomende modificatie's ed. Daar ga ik niet aan beginnen, wetende dat de schijf toch kapot is (2 tikjes bij aansluiten).
Heb nog wel geprobeerd om schijf te benaderen in veilige modus alsmede proberen Windows op schijf te installeren (mogelijk dat via Windows cd schijf anders wordt benaderd) maar beide niet gelukt.
Schijf bewaar ik; wie weet krijg ik in de toekomst nog ideeen of via via.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

EindBaas
Berichten: 123
Lid geworden op: 21 aug 2016, 19:12
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: 100Mbit

Re: Externe HD, fout in een I/O apparaat

#12

Bericht door EindBaas »

Bij problemen met een externe HDD kun je het beste de behuizing eraf halen en hem rechtstreeks op je PC aansluiten.
Mogelijk dat de behuizing of USB converter stuk is.

Topicstarter
PTC
Berichten: 17
Lid geworden op: 12 nov 2011, 09:56
Reputation: 0

Re: Externe HD, fout in een I/O apparaat

#13

Bericht door PTC »

EindBaas schreef:Bij problemen met een externe HDD kun je het beste de behuizing eraf halen en hem rechtstreeks op je PC aansluiten.
Mogelijk dat de behuizing of USB converter stuk is.
Heb je de vorige berichten gelezen ? Alles daarin toegelicht, hoe en wat etc. :)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer