Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

laptop of gewone pc

Bespreek hier Hardware (Onderdelen, PCs, Mobieltjes, enz.)

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
warbout
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 sep 2012, 10:53
Reputation: 0
Usenet: tweaknews
Internet: upc

laptop of gewone pc

#1

Bericht door warbout »

Hallo,

Ik ben aan een nieuwe pc toe maar ik zit met een vraag.
Ik wil films blijven downloaden en ook wil ik dvd en cd blijven branden.
Films doe ik op een media player afspelen.
Wie kan mij adviseren wat ik nu het beste kan nemen een laptop en pc
Mijn voorkeur gaat wel uit naar een laptop maar als ik hierdoor problemen kan krijgen met dowloaden wil ik dit graag horen.
Welke laptop is daarvoor dan ook het beste.
Hoop op een snelle reactie :D
Verplaatst vanuit besturingssystemen
- ManiaK
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Blauwbek
Moderator Team Leider
Berichten: 2761
Lid geworden op: 04 mar 2011, 17:29
Reputation: 0
Usenet: UNS
Internet: UPC
Locatie: Blauwbek-PC
Contacteer:

Re: laptop of gewone pc

#2

Bericht door Blauwbek »

Met beide zal downloaden mogelijk zijn. Om prettig te downloaden zal je een niet te kleine harde schijf willen hebben.
Regels/Rules | pySabRename

Er zijn weer spotnet updates, klik hier!

API's kijken doe je maar in de dierentuin!
Gebruikersavatar

JohnDeLui
Berichten: 241
Lid geworden op: 11 okt 2011, 18:10
Reputation: 0
Usenet: Newsleecher R-T-G
Internet: Ziggo & Telfort

Re: laptop of gewone pc

#3

Bericht door JohnDeLui »

Naast de flinke harde schijf een robuuste processor om tegelijk nog iets anders te kunnen doen. Plus enkele (usb) aansluitinkjes om een portable hd oid aan te kunnen sluiten.

Verder rijst de vraag wat je er nog meer mee wilt doen, een beetje tekstverwerken en internetten of wordt het pittiger werk zoals iets grafisch of gamen.

Over laptops: Ik heb gewerkt met Fujitsu en HP en die komen hier geen van beide meer in huis. Betere ervaringen heb ik met Toshiba, IBM, Acer, en mijn huidige Lenovo Thinkpad. Die laatste is mijn favo.

In jouw situatie zou ik eens op de site van Salland.eu kijken en vergelijken, ook de CoolBlue Laptopshop heeft een mooi overzicht en soms een leuke aanbieding. Woon je in de buurt van Schiedam dan kun je eens je wensen op tafel leggen bij Flasheart, daar word je prima geholpen. Zo, drie namen genoemd... geen problemen met de reclame code commissie toch? ;)
Why isn't there mouse-flavoured cat food?

KevinH
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 sep 2012, 17:20
Reputation: 0
Contacteer:

Re: laptop of gewone pc

#4

Bericht door KevinH »

Ik download en brand zelf films met mijn laptop. Ben hier zeer tevreden over let wel op een grote hardeschijf want die zit bij nogal snel vol. Ik heb zelf slechte ervaringen met Toshiba aangezien deze veel herrie maakte wanneer ik films erop afspeelde. Heb nu een Samsung die doet het uitstekend.

Xatnos
Berichten: 26
Lid geworden op: 16 feb 2011, 19:30
Reputation: 0

Re: laptop of gewone pc

#5

Bericht door Xatnos »

Mocht je niet heel heftig en snel willen downloaden is een laptop voldoende.
Mocht je veel en snel willen downloaden adviseer ik toch een PC
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer