Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Aankondiging: update naar nieuwe forum software - update

Mededelingen omtrent Spot-net.nl

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!
Gebruikersavatar

Topicstarter
Mickroz
Website Team Leider
Berichten: 1795
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:56
Reputation: 8
Usenet: Tweaknews
Internet: Ziggo
Locatie: Netherlands
Gender:
Leeftijd: 45
Contacteer:

Aankondiging: update naar nieuwe forum software - update

#1

Bericht door Mickroz »

Bij deze ook de online versie van de verstuurde mail:

Beste gebruikers van spot-net.nl,

Om weer helemaal up to date te zijn met de allerlaatste forum software, gaan we het forum voor de kerst updaten naar de nieuwste versie.
Dit betekent wel dat wel de database weer zo standaard mogenlijk moeten maken alvorens we kunnen gaan updaten, en er zullen helaas ook wat onderdelen gaan sneuvelen, of wordt er een andere versie voor gebruikt.

Mocht je dus gebruik maken van Notities op ons forum, en wil je die bewaren, dan zou ik die zo snel mogelijk backuppen naar je eigen pc, want deze notities versie zal niet terug komen in de nieuwe versie.

Ook zal de Tracker niet meer terug komen in de nieuwe versie, net als de Kennisbank (deze wordt wel gebackupped en zal in een later stadium weer terugkomen in een nieuwe vorm).

Ook de Downloads pagina zal gaan veranderen, de versie die we nu draaien heeft nog geen versie die werkt met de laatste forum software, ook hiervoor komt een andere versie, en misschien dat we weer terug gaan naar de oude downloads pagina als deze is geupdate naar de laatste forum software versie.

Verder komen er wat leuke nieuwe dingen op het forum, maar dat wordt nog een verrassing ;)

Rest mij alleen nog om iedereen hele fijne dagen te wensen, en een gelukkig 2017 namens het hele team van spot-net.nl, en tot snel weer op spot-net.nl.

edit: De update zal zaterdag 24 december vanaf 16:00 gaan plaatsvinden, de site zal dan enige tijd niet bereikbaar zijn.
Afbeelding
Support via PB wordt niet gegeven tenzij ik je vraag om mij een PB te sturen!
Q: Whats a hash and a root password?
A: hash gets you high, root password gives you god powers, combine the 2 and you are invincible.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Henniev
Berichten: 13
Lid geworden op: 10 aug 2014, 06:40
Reputation: 0
Internet: Ziggo

Re: Aankondiging: update naar nieuwe forum software

#2

Bericht door Henniev »

Bedankt voor de informatie, ik zag het ook al in mijn mail. :goed:

Ik wens een ieder hier ook fijne kerstdagen en een heel gezellig en vooral gezond en vredig 2017. (Respect)

toja
Berichten: 143
Lid geworden op: 12 mar 2011, 18:50
Reputation: 0
Usenet: usenet
Internet: xs4all

Re: Aankondiging: update naar nieuwe forum software - update

#3

Bericht door toja »

gefeliciteerd, ziet er gelikt uit! :thanks:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer