Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Wie oh wie kan me helpen om eindelijk aan de slag te kunnen?

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
jennifer
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 nov 2011, 22:16
Reputation: 0
Internet: kpn

Wie oh wie kan me helpen om eindelijk aan de slag te kunnen?

#1

Bericht door jennifer »

Wie kan me helpen?
Krijg spotnet niet aan de gang. :cry:
Ik ben een beginner en mij is spotnet aangeraden, ziet er goed uit en lijkt me makkelijk werken.
Spotnet gedownload en toen begonnen de problemen. Hij geeft geen snelheid en tijd aan als ik iets wil downloaden.
Heb al vanalles geprobeerd, de allesoplosser van deze site.
Mappen zichtbaar gemaakt, netwerk4 eraf en erop gezet. Andere provider naam ingevoerd niks werkt.
Begin nu na 4uur googlen en alles verwijderen en opnieuw instaleren een beetje ontmoedig te worden, wil zo graag aan de slag..
Ik heb nu alles eraf gegooid en hoop dat iemand samen met mij nu alles goed kan doorlopen dat het daadwerkelijk ook gaat werken.
Alvast heeeel erg bedankt!
Grtjs Jennifer G.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Reputation: 0

Re: Wie oh wie kan me helpen om eindelijk aan de slag te kun

#2

Bericht door hjvbft »

Spotnet en KPN is geen fijne combinatie. Zie diverse berichten om het weer werkend te krijgen.
Vervolgens gaat het even goed en komen de problemen terug. Beter kan een andere server in Spotnet gebruikt worden en eventueel KPN gebruiken in een ander programma om te downloaden.

Als je toch KPN wilt gebruiken in Spotnet dan zijn hier wat mogelijkheden.

servers.xml staat in:
Vista + Windows 7 = C:\ProgramData\Spotnet\
XP= C:\Documents and Settings\All Users\Local Application Data\Spotnet\
Als de map niet zichtbaar is
Extensies voor bekende bestandstypen weergeven

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="textnews.kpn.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="news.kpn.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Uploads" Server="news.kpn.nl" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Dit opslaan en voor het bestand "alleen lezen" aanvinken. Dit voorkomt dat Spotnet het bestand aanpast.

Als er een DNS probleem is:

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="213.75.12.11" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Downloads" Server="213.75.12.10" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
<Server Type="Uploads" Server="213.75.12.10" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Dit opslaan en voor het bestand "alleen lezen" aanvinken. Dit voorkomt dat Spotnet het bestand aanpast.

Extra informatie:
De kpn server is via diverse adressen te bereiken en komen allemaal uit bij dezelfde server.
news.kpn.nl = binaries.news.hetnet.nl = nova.planet.nl = nova.hetnet.nl = 213.75.85.100

KPN heeft ook een server voor de tekstgroepen (voor de headers).
textnews.kpn.nl = text.nova.planet.nl = textnews.kpn.nl = 213.75.85.101

Topicstarter
jennifer
Berichten: 2
Lid geworden op: 03 nov 2011, 22:16
Reputation: 0
Internet: kpn

Re: Wie oh wie kan me helpen om eindelijk aan de slag te kun

#3

Bericht door jennifer »

Ok dank je wel!
Dan ga ik dit proberen en anders moet ik ma een andere server gaan gebruiken.
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer