Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Spotnet loopt vast na openen van spot

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
jrheuwing
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 mar 2011, 20:17
Reputation: 0

Spotnet loopt vast na openen van spot

#1

Bericht door jrheuwing »

Sinds enkele dagen heb ik het probleem dat spotnet vastloopt en wordt afgesloten nadat ik op een spot heb geklikt. Het maakt niet uit of het een spot is van vandaag of van enkele maanden terug. Dit gebeurt ook bij spots die ik eerder wel kon openen. Er verschijnt alleen een melding van Windows met de tekst:

Code: Selecteer alles

Spotnet werkt niet meer

Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en er wordt een melding weergegeven als er een oplossing beschikbaar is.
Heeft iemand hier ook last van of weet een oplossing voor dit probleem?
Prefix-tag "probleem toegevoegd :)
- KoffieBo0N
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

KoffieBo0N
Moderator Team Lid
Berichten: 1947
Lid geworden op: 15 feb 2011, 15:35
Reputation: 0
Locatie: Starbucks
Contacteer:

Re: Spotnet loopt vast na openen van spot

#2

Bericht door KoffieBo0N »

Je kan het oplossen door een schone installatie te doen. Dan moet het werken!
WIl je even aangeven of het je lukt :goed:?

Topicstarter
jrheuwing
Berichten: 7
Lid geworden op: 11 mar 2011, 20:17
Reputation: 0

Re: Spotnet loopt vast na openen van spot

#3

Bericht door jrheuwing »

Na het verwijderen van spotnet CCleaner gestart en de mappen van spotnet in Programfiles en Programdata verwijdert. Spotnet opnieuw geïnstalleerd en de database opnieuw laten maken. Helaas heeft het niet geholpen. De spots kunnen nu wel geopend worden, maar het afsluiten van de spot zorgt voor dezelfde melding. Het opnieuw installeren van .NET en Visual C++ niet geprobeerd.

Na de aangegeven oplossing te hebben geprobeerd heb ik ook spotlite geïnstalleerd en dit programma werkt naar behoren en bevalt net zo goed als spotnet. Het ziet er nu naar uit dat ik over ga naar spotlite en spotnet van de PC verwijder.

Alsnog bedankt voor de moeite en laten we hopen dat ik geen probleem weer vind in een van beide programma's

ManiaK
Berichten: 2396
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Reputation: 0

Re: Spotnet loopt vast na openen van spot

#4

Bericht door ManiaK »

Hallo jrheuwing,
Vervelend dat je spotnet niet goed werkend hebt gekregen, gelukkig heb je in Spotlite een meer dan redelijk alternatief gevonden. Prima! Dank je wel voor het melden!
Ik zet dit topic op opgelost, ook al is het probleem niet opgelost, jij kunt gewoon verder en daar gaat het uiteindelijk om! :goed:
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer