Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

v1.7x FOUT TIJDENS HET STARTEN VAN SABnzbd: SAB timeout

Moderator: Moderator Team


Lavarino
Berichten: 1
Lid geworden op: 04 okt 2011, 21:46
Reputation: 0
Internet: Planet/KPN
Locatie: Schiedam
Leeftijd: 73

Re: v1.7x FOUT TIJDENS HET STARTEN VAN SABnzbd: SAB timeout

#81

Bericht door Lavarino »

Hallo,
Ik gebruik Spotnet al maanden en naar volle tevredenheid. Echter sinds gisteren krijg ik bij het proberen van downloads de volgende melding. See the logfile’C:\programfiles\spotnet\SABnzbd.exe.log Dus maar even kijken en daar stond het volgende: ImportError: cannot import name launch_a_browser Maar wordt er nu bedoeld met "launch a browser".Nu heb ik net als mijn voorgangers alles al geprobeerd wat hier is beschreven maar bij mij werkt dit allemaal niet. Zelfs het opnieuw instaleren. Ik zou heel graag horen wat er nou precies aan de hand is, zodat ik weer lekker van Spotnet gebruik kan maken.

Met vriendelijke groeten.

Johan "Lavarino"de Lavoir
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



DaCool
Berichten: 6
Lid geworden op: 13 sep 2011, 18:46
Reputation: 0
Usenet: XSnews
Internet: ziggo

Re: v1.7x FOUT TIJDENS HET STARTEN VAN SABnzbd: SAB timeout

#82

Bericht door DaCool »

ik begin er echt moe van te worden... het werkt nog steeds niet.. om kokend van te worden gewoon.

er moet toch een simpele oplossing voro zijn, en waarom zit er in de .6 versie niet gewoon een goede
fix voor dit probleem ?

Voodoo112
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 okt 2011, 20:40
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: UPC

Re: v1.7x FOUT TIJDENS HET STARTEN VAN SABnzbd: SAB timeout

#83

Bericht door Voodoo112 »

Ik ervaar momenteel hetzelfde probleem. Ik gebruik Spotnet al maanden in combinatie met een EWEKA account en UPC Kabel verbinding. NOOIT problemen gehad totdat ik van het weekend mijn PC noodgedwongen moest herinstalleren.

Daarna als 2 programma, eerst de antivirus en firewall, Spotnet geinstalleerd 176 en vervolgens alleen maar trammelant. Het programma geeft nu constant de SAB NZB timeout melding. Ik heb alles op dit forum al geprobeerd van NET te vernieuwen SAB NZB progjes te draaien zoals aangegeven in deze thread, maar niks helpt.

Ik ben momenteel echt ten einde raad en weet niet meer waar ik het moet zoeken. Het enige wat mij verbaasd is dat ik na het verwijderen van Spotnet en het opnieuw installeren zie dat Spotnet de provider gegevens heeft onthouden. Dit verbaasd me aangezien ik toch van mening ben dat ik alles heb verwijderd:
- Spotnet deinstalleren
- CC CLeaner programma draaien
- Handmatig Spotnet map verwijderen in de C:Program Files (X86)/Spotnet

En toch onthoudt ie ergens nog iets....

Wie heeft nog een tip voor me?

Alvast bedankt!!

rtfm
Berichten: 2
Lid geworden op: 23 okt 2011, 15:45
Reputation: 0
Usenet: xlned

Re: v1.7x FOUT TIJDENS HET STARTEN VAN SABnzbd: SAB timeout

#84

Bericht door rtfm »

@Voodo, je zou de firewall eens tijdelijk kunnen uitzetten. Als dat het probleem verhelpt, moet je poort 119 en/of 563 in de firewall openzetten. Andere optie is dat je usenet server-instellingen niet kloppen.

edit: die instellingen die spotnet onthoudt staan in een xml-bestand. Dat xml-bestand staat in een map die Windos standaard verbergt. Misschien dat dit je helpt: viewtopic.php?f=3&t=2824#location1

ManiaK
Berichten: 2396
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Reputation: 0

Re: v1.7x FOUT TIJDENS HET STARTEN VAN SABnzbd: SAB timeout

#85

Bericht door ManiaK »

@Voodoo112,
Je moet niet de Spotnet map in ProgramFiles, maar in ProgramData handmatig verwijderen.
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

Voodoo112
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 okt 2011, 20:40
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: UPC

Re: v1.7x FOUT TIJDENS HET STARTEN VAN SABnzbd: SAB timeout

#86

Bericht door Voodoo112 »

Is de map C:Programdata standaard verborgen? Ik heb deze map namelijk helemaal niet op mijn C: staan......

ManiaK
Berichten: 2396
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:51
Reputation: 0

Re: v1.7x FOUT TIJDENS HET STARTEN VAN SABnzbd: SAB timeout

#87

Bericht door ManiaK »

Jep...die is verborgen.
Voor Windows XP
Open de Windows verkenner (Via Deze computer of Windows-toets + E)
Ga naar Extra > Map opties > tabblad Weergave
Scroll in het venster naar Verborgen bestanden en mappen
Selecteer de optie Verborgen bestanden en mappen weergeven
Klik op Toepassen > OK


Voor Windows Vista en Windows 7
Ga naar Computer
Kies Organiseren > Map- en zoekopties
Ga naar het tabblad Weergave
Scroll in het venster naar Verborgen bestanden en mappen
Selecteer de optie Verborgen bestanden en mappen weergeven
Klik op Toepassen > OK
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."

Afbeelding
===============================
Ik beantwoord geen ondersteuningsvragen via PB
===============================

Voodoo112
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 okt 2011, 20:40
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: UPC

Re: v1.7x FOUT TIJDENS HET STARTEN VAN SABnzbd: SAB timeout

#88

Bericht door Voodoo112 »

Hartstikke bedankt voor alle reacties! Ik heb de map C:programdata gevonden echter de deinstallatie inclusief het verwijderen van deze map en het gebruik van CC Cleaner haalt niks uit.

De irritante SAB NZB melding blijft terugkomen. Inmiddels heb ik ook al eerdere versies van Spotnet geprobeerd maar dit haalt ook niks uit. 1.7.3 + 1.7.4 + 1.7.5 + 1.7.6.

Ik snap er echt helemaal niks meer van en sta op het punt om de handoek in de ring te gooien.

Voor mijn computer herinstallatie was er niks aan de hand. Nu heb ik een schone computer waarop Spotnet het 3e programma is wat ik installeer, eerst Panda antivirus+firewall, dan Microsoft office en nu Spotnet, en krijg ik continu deze foutmelding.
vraag over Spotlite verwijderd
- MariaK

Voodoo112
Berichten: 4
Lid geworden op: 23 okt 2011, 20:40
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: UPC

Re: v1.7x FOUT TIJDENS HET STARTEN VAN SABnzbd: SAB timeout

#89

Bericht door Voodoo112 »

Ik ben er inmiddels achter dat de SAB NZB foutmelding werd veroorzaakt door de Panda antivirus/firewall.

Momenteel gebruik ik de windows firewall
Vraag over antivirus verwijderd ivm offtopic, maak je daarvoor alsjeblieft een nieuw topic aan?
- MariaK
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer