Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Aqua filters en overzicht in SL

Oude en opgeloste problemen van vorige versies van SpotLite vind je hier.

Moderator: Moderator Team

Gebruikersavatar

Topicstarter
Artifex
Berichten: 668
Lid geworden op: 30 mar 2011, 03:09
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: ziggo
Leeftijd: 48

Re: Aqua filters en overzicht in SL

#21

Bericht door Artifex »

Ok Tonny, thanx for the feedback.Misschien kunnen we samen werken aan een nieuwe skin naar de toekomst toe? :D
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Megalos
Berichten: 234
Lid geworden op: 27 feb 2011, 16:55
Reputation: 0
Usenet: Sunny Usenet
Internet: UPC

Re: Aqua filters en overzicht in SL

#22

Bericht door Megalos »

Tony, volgens mij zet Spotlite er gewoon een blauw vak overheen als een filter geselecteerd is (in PS termen; een nieuwe blauwe laag boven alle andere lagen (met 50% transparantie ofzo)). Het is dus niet mogelijk om niet die blauwe waas te krijgen volgens mij. Misschien dat dat inderdaad kon met Spotnet, maar met Spotlite gaat dat niet waarschijnlijk. Ik heb inderdaad gebruik gemaakt van die witte laag, anders zag het er inderdaad niet uit.

Voor de icoontjes in het overzicht heb ik een heel nieuw template gemaakt. Je hoefde daar eigenlijk alleen maar de 'hue' te veranderen en dan had je een icoontje voor een andere categorie. Ik wilde je dat .psd bestand laten zien, maar ik kan het nergens meer vinden hier. Bram, heb jij dat .psd bestand nog? Ik heb wel de instellingen die bij elke categorie hoorde, zie bijlage.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Gebruikersavatar

Topicstarter
Artifex
Berichten: 668
Lid geworden op: 30 mar 2011, 03:09
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: ziggo
Leeftijd: 48

Re: Aqua filters en overzicht in SL

#23

Bericht door Artifex »

Ik heb ffe gezocht en kan het spijtig genoeg niet terug vinden :oops:
Als je het graag wilt hebben Tonny, vraag er dan nog eens achter. :)
Gebruikersavatar

Tony_Almeida
Berichten: 62
Lid geworden op: 12 mar 2011, 03:06
Reputation: 0
Usenet: ItelligentWondernews
Internet: Ziggo

Re: Aqua filters en overzicht in SL

#24

Bericht door Tony_Almeida »

Jammer maar helaas! Het is trouwens Tony niet Tonny :P Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Tony_Almeida ;)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer