Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Kan Geen Reacties Plaatsen In Spotlite

Oude en opgeloste problemen van vorige versies van SpotLite vind je hier.

Moderator: Moderator Team

Gebruikersavatar

Topicstarter
avious
Berichten: 89
Lid geworden op: 11 mar 2011, 14:52
Reputation: 0
Usenet: SunnyUsenet
Internet: Ziggo

Re: Kan Geen Reacties Plaatsen In Spotlite

#11

Bericht door avious »

Brambo schreef:De problemen met headers ophalen icm lightningusenet is een bekend probleem, is al gemeld.Maar om even terug on topic te gaan, de reacties geven mag normaal geen probleem zijn.Misschien kan je nog eens een andere provider nemen en kijken of reacties versturen daar ook nog steeds een probleem is.Laat het ons alvast weten dan. :thanks:
zit voorlopig nog 14maanden bij Lightningusenet vorige maand net afgesloten.
Heb het idee dat het eerder aan de laptop ligt want als ik via een andere pc reactie plaats dan lukt het wel.

Maar een keer lappie opnieuw installeren (Pff altijd zo een gedoe) dus kijk het wel even aan.
zet ik wel via andere PC bedankje

In ieder geval voor je hulp Brambo, als het zover is laat ik het je weten of er enige verbetering is na de nieuwe installatie maar wanneer ik dat doe weet ik nog niet hoor. (Respect) :thanks: :thanku:
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Artifex
Berichten: 668
Lid geworden op: 30 mar 2011, 03:09
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: ziggo
Leeftijd: 48

Re: Kan Geen Reacties Plaatsen In Spotlite

#12

Bericht door Artifex »

Graag gedaan ;)
Gebruikersavatar

Artifex
Berichten: 668
Lid geworden op: 30 mar 2011, 03:09
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: ziggo
Leeftijd: 48

Re: Kan Geen Reacties Plaatsen In Spotlite

#13

Bericht door Artifex »

Topic afgesplitst
- Brambo
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer