Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Source code voor Ubuntu 10.04?

Oude en opgeloste problemen van vorige versies van SpotLite vind je hier.

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
MeneerJansen
Berichten: 22
Lid geworden op: 18 feb 2011, 18:31
Reputation: 0

Re: Source code voor Ubuntu 10.04?

#11

Bericht door MeneerJansen »

Start Spotlite (let op de hoofdletter) eens vanuit een terminal. Wat voor foutmeldingen krijg je?
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Ep Woody
Berichten: 933
Lid geworden op: 17 feb 2011, 14:36
Reputation: 0
Locatie: Omgeving Apeldoorn
Leeftijd: 39

Re: Source code voor Ubuntu 10.04?

#12

Bericht door Ep Woody »

Spotlite werkt alleen op Ubuntu Maverick. Dit omdat dit de meest gebruikte Ubuntu versie was. SpotLite 1.0.7 zou op Ubuntu Linux 10.10 en hoger moeten werken.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.

Topicstarter
MeneerJansen
Berichten: 22
Lid geworden op: 18 feb 2011, 18:31
Reputation: 0

Re: Source code voor Ubuntu 10.04?

#13

Bericht door MeneerJansen »

Ep Woody schreef:Spotlite werkt alleen op Ubuntu Maverick. Dit omdat dit de meest gebruikte Ubuntu versie was. SpotLite 1.0.7 zou op Ubuntu Linux 10.10 en hoger moeten werken.
Klopt. Maar eerder in dit topic staat hoe je Spotlite toch kunt installeren in Unbuntu 10.0.4 'The Lucid Lynx' LTS (long term support).

smullie
Berichten: 3
Lid geworden op: 17 nov 2011, 12:22
Reputation: 0

Re: Source code voor Ubuntu 10.04?

#14

Bericht door smullie »

Ik heb spotligt nog een keer verwijderd en met dpkg -i geinstalleerd (64 bit versie). Als je het programma start komt er een melding : Het upgraden van de database kan even duren. Als je dan op OK drukt, start spotligt en krijg je lege regels.
Moet je niet op OK drukken en wachten tot de melding vanzelf weggaat?

Waar staan de bestanden van spotligt, dan kan ik de database ook handmatig weggooien misschien?

-- [bericht automatisch samengevoegd - 19 nov 2011, 09:36] --

Als ik spotligt vanuit de terminal (root) start komt hij gewoon op, werkend. start ik hem in de gebruiker omgeving, dan komt hij op met het database verhaal en heeft lege regels.

Ik wil graag de folder in de gebruiker omgeving weggooien, maar waar staan de bestanden, welke folders?

-- [bericht automatisch samengevoegd - 19 nov 2011, 09:49] --

na wat puzzelen en vergelijken met de data vanuit de root user heb ik alles van spoltigt weggegooid (uit de .local en de .data dir.
Spotligt opgestart en de headers opnieuw inlezen.
Nu werkt het wel.

Allen bedankt voor de hulp.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer