Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

(versie 1.5.x) Nieuwe filter-images zichtbaar maken

Oude en opgeloste problemen van vorige spotnet versies vind je hier terug.

Moderator: Moderator Team


Topicstarter
flipfooks
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 feb 2011, 16:41
Reputation: 0
Locatie: omgeving Eindhoven

(versie 1.5.x) Nieuwe filter-images zichtbaar maken

#1

Bericht door flipfooks »

Links en rechts zijn er problemen om met gedownloade aangepaste filters de bijbehorende nieuwe images zichtbaar te maken. Diverse oplossingen worden genoemd, maar het probleem blijft genoemd worden bij elke nieuwe post met nieuwe filters+afbeeldingen. Ook ik had geen baat bij die oplossingen. Wat voor mij wel werkte, met een standaard-installatie van Spotnet in C:\Program Files onder Vista Home Premium:

Het blijkt dat ik helemaal geen nieuwe afbeeldingen kan kopiëren naar de oorspronkelijke map C:\Program Files\Spotnet\Images . Dat wil zeggen: als je een kopieeropdracht uitvoert lijkt dat te lukken, maar alles komt automatisch terecht in een heel andere map:

C:\Users\(mijn_gebruikersnaam)\AppData\Local\VirtualStore\Program Files\Spotnet\Images .

Voor mij was de oplossing daarom:
- Geef de bestaande map Images in C:\Program Files\Spotnet een andere naam (dat lukt gek genoeg wel, net als meteen deleten maar dat is misschien wat drastisch).
- Kopieer de hele gedownloade map Images met de nieuwe afbeeldingen naar C:\Program Files\Spotnet. Zoals boven aangegeven: die komt dan automatisch heel ergens anders terecht.
- Pas het nieuwe bestand filters.xml in C:\ProgramData\Spotnet aan door (bijv. met Kladblok-Bewerken-Vervangen) alle verwijzingen C:\Program Files\Spotnet\Images te veranderen in het lange pad zoals hierboven staat. Met je eigen gebruikersnaam, natuurlijk.

AANVULLING:
Na een nachtje slapen bedacht ik dat bij genoemde oorzaak de OPLOSSING EENVOUDIGER kan:
Laat de map Program Files\Spotnet helemaal voor wat het is en zet de afbeeldingen meteen in een map Images in ProgramData\Spotnet. In filters.xml hoef je dan alleen in het pad naar de afbeeldingen Program Files te vervangen door ProgramData.
Laatst gewijzigd door flipfooks op 19 feb 2011, 18:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Guppy
Berichten: 2
Lid geworden op: 18 feb 2011, 14:29
Reputation: 0

Re: Nieuwe filter-images zichtbaar maken - mijn oplossing

#2

Bericht door Guppy »

Bedankt voor deze tip,ik had ook al van alles geprobeerd maar het lukte maar niet.
Wat jij zegd klopt precies ik heb het bij mij zo gedaan als jij zegd en het werkt perfekt.
Nogmaals Hartelijk Dank hiervoor
Gebruikersavatar

Tom-tom-club
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 feb 2011, 11:19
Reputation: 0
Usenet: SunnyUsenet
Internet: Kpn
Locatie: spot-net forum

Re: Nieuwe filter-images zichtbaar maken - mijn oplossing

#3

Bericht door Tom-tom-club »

ik heb de map Images eerst open gezet en toen plakken maar werk prima in een keer :D wel eerst in C:\ProgramData\Spotnet je xml even kopieren

Topicstarter
flipfooks
Berichten: 2
Lid geworden op: 17 feb 2011, 16:41
Reputation: 0
Locatie: omgeving Eindhoven

Re: Nieuwe filter-images zichtbaar maken - mijn oplossing

#4

Bericht door flipfooks »

Zie mijn aanvulling bij het eerste bericht voor een simpelere oplossing.

bartski65
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 feb 2011, 10:42
Reputation: 0

Re: Nieuwe filter-images zichtbaar maken - mijn oplossing

#5

Bericht door bartski65 »

Heb de snellere oplossing toegepast ,maar kleuren willen niet te voorschijn komen, nog een tip?

greetz,


Bartski
Gebruikersavatar

Ep Woody
Berichten: 933
Lid geworden op: 17 feb 2011, 14:36
Reputation: 0
Locatie: Omgeving Apeldoorn
Leeftijd: 39

Re: Nieuwe filter-images zichtbaar maken - mijn oplossing

#6

Bericht door Ep Woody »

Controleer of de verwijzingen naar de afbeeldingen in filters.xml het zelfde zijn als de locatie van de images.

Heb je wel het programma opnieuw opgestart.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.

bartski65
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 feb 2011, 10:42
Reputation: 0

Re: Nieuwe filter-images zichtbaar maken - mijn oplossing

#7

Bericht door bartski65 »

de map images zit in spotnet program data en heb als volgt de verwijzingen gemaakt:

<Spotnet>
<Filter Name="Alles" Image="C:\ProgramData (x86)\Spotnet\Images\CatAlles.ico" Margin="0,0,0,0"><![CDATA[Cat = 0 OR Cat = 1 OR Cat = 2 OR Cat = 3]]></Filter>
<Filter Name="Beeld" Image="C:\ProgramData (x86)\Spotnet\Images\CatBeeld.ico" Margin="0,0,0,0"><![CDATA[Cat = 0 AND Erotiek = 0]]></Filter>
<Filter Name="- Afbeeldingen" Image="C:\ProgramData (x86)\Spotnet\Images\SCatBldAfbeeldingen.ico" Margin="0,0,0,0"><![CDATA[Cat = 0 AND SCat = '5' AND Erotiek = 0]]></Filter>
<Filter Name="- CAM" Image="C:\ProgramData (x86)\Spotnet\Images\SCatBldCAM.ico" Margin="0,0,0,0"><![CDATA[ ( Cat='0' AND ( ( ( SCat = '2' ) OR ( SCat = '1' ) OR ( SCat = '0' ) ) AND ( Tags LIKE '*b0|*' ) ) )]]></Filter>
<Filter Name="- DivX" Image="C:\ProgramData (x86)\Spotnet\Images\SCatBldDivX.ico" Margin="0,0,0,0"><![CDATA[ ( Cat='0' AND ( ( SCat = '0' ) ) )]]></Filter>
<Filter Name="- DVD 5" Image="C:\ProgramData (x86)\Spotnet\Images\SCatBldDVD5.ico" Margin="0,0,0,0"><![CDATA[ ( Cat='0' AND ( ( SCat = '3' ) ) )]]></Filter>
<Filter Name="- DVD 9" Image="C:\ProgramData (x86)\Spotnet\Images\SCatBldDVD9.ico" Margin="0,0,0,0"><![CDATA[ ( Cat='0' AND ( ( SCat = '10' ) ) )]]></Filter>
<Filter Name="- Erotiek" Image="C:\ProgramData (x86)\Spotnet\Images\SCatBldErotiek.ico" Margin="0,0,0,0"><![CDATA[Erotiek = 1]]></Filter>
Gebruikersavatar

Ep Woody
Berichten: 933
Lid geworden op: 17 feb 2011, 14:36
Reputation: 0
Locatie: Omgeving Apeldoorn
Leeftijd: 39

Re: Nieuwe filter-images zichtbaar maken - mijn oplossing

#8

Bericht door Ep Woody »

Je pad is niet correct... Het is ProgramData zonder (x86) of Program files (x86). Dat laatste is de officiele map.
Voor ondersteuning: klik hier. Probleem niet opgelost, maak dan een nieuw topic aan.

bartski65
Berichten: 5
Lid geworden op: 27 feb 2011, 10:42
Reputation: 0

Re: Nieuwe filter-images zichtbaar maken - mijn oplossing

#9

Bericht door bartski65 »

THANX! IT WORKS!
Gesloten Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer