Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

bedankje geven

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotweb.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Tohuij
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 mar 2013, 13:37
Reputation: 0

bedankje geven

#1

Bericht door Tohuij »

Hoim
ik ben een regelmatig bezoeker van spotweb (www-spot-net.nl). Het lukt me alleen niet om een bedankje (onder comments te geven). Kunnen jullie me helpen?? :?: :?:
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Blauwbek
Moderator Team Leider
Berichten: 2761
Lid geworden op: 04 mar 2011, 17:29
Reputation: 0
Usenet: UNS
Internet: UPC
Locatie: Blauwbek-PC
Contacteer:

Re: bedankje geven

#2

Bericht door Blauwbek »

ik snap niet wat je bedoelt, wij hosten geen spotweb
Regels/Rules | pySabRename

Er zijn weer spotnet updates, klik hier!

API's kijken doe je maar in de dierentuin!

hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Reputation: 0

Re: bedankje geven

#3

Bericht door hjvbft »

Als je bedoeld dat je een bedankje wilt geven bij een reactie op dit forum kan je klikken op de Afbeelding rechtsboven.


Voor het kunnen plaatsen van een reactie is het nodig om eerst in te loggen bij de betreffende Spotweb site.
Hiervoor is het nodig om een account te maken bij de betreffende Spotweb site.
Controleer of er rechtsboven "Log in" staat. Zo ja, selecteer "Add user"
Zo nee, probeer het adres van de Spotweb site en zet hierachter /?page=createuser
Beantwoord de vragen: Username, Firstname, Lastname, E-mailaddress, Send e-mail to new user? en klik op "Add".
Hierna word de gebruikersnaam en wachtwoord getoond en/of per email toegestuurd.
Selecteer rechtsboven "Log in" en "Login", vul de gebruikersnaam en wachtwoord in, open de gewenste spot en plaats een reactie.

Er zijn Spotweb sites waarbij de mogelijkheid om een account te maken verborgen en/of uitgeschakeld is.
Er zijn Spotweb sites waarbij de mogelijkheid om een reactie te plaatsen uitgeschakeld is.

Als het maken van een gebruiker/user niet toegestaan word een andere Spotweb site zoeken via bijvoorbeeld Google.

Een andere mogelijkheid is om zelf Spotweb te installeren zodat alle mogelijkheden van Spotweb beschikbaar komen.

Het noemen van Specifieke Spotweb sites is hier niet toegestaan.


Aanvulling:
Er bleek een probleem te zitten in Spotweb waardoor spotten en een reactie plaatsen niet werkte. bron
Deze wijziging word doorgevoerd als Spotweb zelf word bijgewerkt. Wanneer dit gebeurt ligt aan de gebruikte Spotweb site.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer