Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

MyNZBget Iphone app

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotweb.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
matias1989
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 feb 2013, 14:59
Reputation: 0
Usenet: yabnews
Internet: Solcon

MyNZBget Iphone app

#1

Bericht door matias1989 »

Hallo,

Ik heb MyNZBget gedownload op mijn Iphone en Ipad en ik vraag me af of iemand hier ervaring heeft heeft?

Ik wil het gebruiken om NZBget op mijn Eminent HD 7280 mediaspeler te benaderen als ik thuis ben en als ik op een andere locatie (buiten het netwerk ben)

Ik heb het IP-adres van de mediaspeler en het wachtwoord ingevuld die in de Config file staat maar ik kan toch geen verbinding maken en krijg de melding 'connection timed out'. Ook als ik op hetzelfde netwerk ben dus.

Daarnaast wil ik dus ook remote inloggen en hier heb ik een SSH login en wachtwoord voor nodig. Kan iemand mij hiermee helpen?

Groeten,
Matias
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Artifex
Berichten: 668
Lid geworden op: 30 mar 2011, 03:09
Reputation: 0
Usenet: sunnyusenet
Internet: ziggo
Leeftijd: 48

Re: MyNZBget Iphone app

#2

Bericht door Artifex »

Ik heb wel ervaring met sabmobile, daar moet je gewoon de poort naar sab forwarden en extern ip invullen.waarom gebruik je sabnzbd niet?
Gebruikersavatar

Mickroz
Website Team Leider
Berichten: 1795
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:56
Reputation: 8
Usenet: Tweaknews
Internet: Ziggo
Locatie: Netherlands
Gender:
Leeftijd: 46
Contacteer:

Re: MyNZBget Iphone app

#3

Bericht door Mickroz »

dat kan niet op de Eminent HD 7280.

Eerst lokaal werkend krijgen, heb je de port goed staan?
Afbeelding
Support via PB wordt niet gegeven tenzij ik je vraag om mij een PB te sturen!
Q: Whats a hash and a root password?
A: hash gets you high, root password gives you god powers, combine the 2 and you are invincible.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer