Pagina 1 van 1

Kan niet reageren op post

Geplaatst: 10 feb 2019, 21:00
door Bageera
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Classic
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.9.0.5
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: eweka
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: windows
Met welk programma download je?: Grabit
Wanneer begon je probleem?: na opnieuw instaleren
Geef een beschrijving van je probleem: als ik ee bedankje of reactie wil plaatsen bij een post krijg ik de melding
ID user key niet gevonden.
ik krijg de tip om de database te verwijderen.dat heb ik gedaan maar heeft geen resultaat
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
  <Server Type="Headers" Server="textnews.eweka.nl"  Port="119" SSL="0" Connections="2" />
  <Server Type="Downloads" Server="newsreader1.eweka.nl"  Port="119" SSL="0" Connections="14" />
  <Server Type="Uploads" Server="post.eweka.nl"  Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: Kan niet reageren op post

Geplaatst: 14 feb 2019, 21:16
door mesa57
Zoek even in de help op 'key' (zonder aanhalingstekens)

Re: Kan niet reageren op post

Geplaatst: 24 jun 2019, 17:11
door tonyw
Dit werkt bij mij ook niet , zodra ik een berichtje wil verzenden loopt Spotnet vast. Kan alleen afsluiten met taakbeheer. Mijn provider is ook Ziggo en downloaden doe ik ook met ziggo. Vind het wel jammer, downloaden gaat prima maar zou ook graag eens een bedankje willen sturen.

Re: Kan niet reageren op post

Geplaatst: 24 jun 2019, 18:34
door Nietes
Misschien even inloggen bij Eweka en posten even inschakelen

Re: Kan niet reageren op post

Geplaatst: 09 sep 2019, 19:58
door UsenetDude
Nee dan krijg je een andere melding.
Nietes schreef: 24 jun 2019, 18:34 Misschien even inloggen bij Eweka en posten even inschakelen

Re: Kan niet reageren op post

Geplaatst: 13 dec 2020, 15:23
door dhoogenr
Ook ik kan niet reageren op post. B.v. voor een bedankje aan de spotter of een verzoek. Ik krijg dan de volgende mededeling:
Kan reactie niet plaatsen? Neem contact op met uw provider.
Details: 440 Posting Not Allowed (440)
Mijn provider is Ziggo.
Wie kan dit probleem voor me oplossen?
Bvd

Re: Kan niet reageren op post

Geplaatst: 13 dec 2020, 16:43
door mesa57
Ziggo is helaas niet meer bruikbaar voor het plaatsen van reacties of posts