Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Kan niet reageren op post

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Bageera
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 feb 2019, 20:47
Reputation: 0
Usenet: eweka
Internet: Ziggo
Gender:

Kan niet reageren op post

#1

Bericht door Bageera »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Classic
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.9.0.5
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: eweka
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: windows
Met welk programma download je?: Grabit
Wanneer begon je probleem?: na opnieuw instaleren
Geef een beschrijving van je probleem: als ik ee bedankje of reactie wil plaatsen bij een post krijg ik de melding
ID user key niet gevonden.
ik krijg de tip om de database te verwijderen.dat heb ik gedaan maar heeft geen resultaat
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
  <Server Type="Headers" Server="textnews.eweka.nl"  Port="119" SSL="0" Connections="2" />
  <Server Type="Downloads" Server="newsreader1.eweka.nl"  Port="119" SSL="0" Connections="14" />
  <Server Type="Uploads" Server="post.eweka.nl"  Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Kan niet reageren op post

#2

Bericht door mesa57 »

Zoek even in de help op 'key' (zonder aanhalingstekens)

tonyw
Berichten: 1
Lid geworden op: 29 aug 2014, 10:03
Reputation: 0
Internet: ziggo

Re: Kan niet reageren op post

#3

Bericht door tonyw »

Dit werkt bij mij ook niet , zodra ik een berichtje wil verzenden loopt Spotnet vast. Kan alleen afsluiten met taakbeheer. Mijn provider is ook Ziggo en downloaden doe ik ook met ziggo. Vind het wel jammer, downloaden gaat prima maar zou ook graag eens een bedankje willen sturen.
Gebruikersavatar

Nietes
Berichten: 78
Lid geworden op: 17 feb 2011, 19:01
Reputation: 0
Usenet: :D
Internet: :D

Re: Kan niet reageren op post

#4

Bericht door Nietes »

Misschien even inloggen bij Eweka en posten even inschakelen

UsenetDude
Berichten: 201
Lid geworden op: 27 dec 2011, 13:54
Topics answered: 1
Reputation: 0
Usenet: XSnews
Internet: Kwello
Locatie: Usenet
Contacteer:

Re: Kan niet reageren op post

#5

Bericht door UsenetDude »

Nee dan krijg je een andere melding.
Nietes schreef: 24 jun 2019, 18:34 Misschien even inloggen bij Eweka en posten even inschakelen
Je kan een gratis nieuwsserver proberen maar die is lang niet zo goed als een betaalde nieuwsserver! Kan je iets niet vinden gebruik binsearch

dhoogenr
Berichten: 4
Lid geworden op: 25 mar 2012, 17:38
Reputation: 0
Internet: ZIGGO

Re: Kan niet reageren op post

#6

Bericht door dhoogenr »

Ook ik kan niet reageren op post. B.v. voor een bedankje aan de spotter of een verzoek. Ik krijg dan de volgende mededeling:
Kan reactie niet plaatsen? Neem contact op met uw provider.
Details: 440 Posting Not Allowed (440)
Mijn provider is Ziggo.
Wie kan dit probleem voor me oplossen?
Bvd
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Kan niet reageren op post

#7

Bericht door mesa57 »

Ziggo is helaas niet meer bruikbaar voor het plaatsen van reacties of posts
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer