Pagina 1 van 1

foutmelding: gebruikersnaam en/of wachtwoord is onjuist

Geplaatst: 11 aug 2017, 17:15
door probleempje89
Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet Classic
Wat is de versie van het spotX programma?: v1.9.0.3
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: news.ziggo.nl
Welke Internet Provider heb je?: ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: ziggo internetbeveiliging
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: Aantal dagen geleden was ik bezig met een download (gebruik het programma al jaren). Deze stopte plotseling en door tijdnood heb ik het programma maar afgesloten.. De volgende dag weer opgestart, maar sindsdien werkt spotnet niet meer...
Geef een beschrijving van je probleem: Bij het opstarten krijg ik de melding Header server connectie fout.
Header: gebruikersnaam en/of wachtwoord is onjuist.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Ik had een verouderde versie, dus ik heb eerst via een tool 'spotnet verwijderen' (ergens op forum tegengekomen) spotnet verwijderd en hierna Spotnet v1.9.0.3 geïnstalleerd. Blijf echter hetzelfde probleem hebben als ik spotnet opstart.
Ik ben bekend dat ziggo gestopt is met nieuwsserver, echter abonnement loopt nog van voor die datum en heb in die tussentijd ook mijn abonnement niet veranderd. Verder ook geen veranderingen in gebruikersnamen/wachtwoorden en ik heb geen mail gehad over dat ik aan mijn (data)limiet zit..
Iemand een idee wat het probleem kan zijn?
Volgende stap is contact opnemen met ziggo. maar wil eerst weten of iemand hier een oplossing heeft

XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Re: foutmelding: gebruikersnaam en/of wachtwoord is onjuist

Geplaatst: 13 aug 2017, 08:33
door SynologyDude
Ziggo ondersteunt geen nieuwsservers meer dus een pay server nodig zo als bijvoorbeeld eweka.

Re: foutmelding: gebruikersnaam en/of wachtwoord is onjuist

Geplaatst: 13 aug 2017, 10:26
door probleempje89
Zoals als ik aangaf, ben ik mij daarvan bewust, alleen voor klanten voor die datum dat ze ermee gestopt zijn kunnen wel er gebruik van blijven maken, anders had ik al veel eerder problemen moeten hebben!

Re: foutmelding: gebruikersnaam en/of wachtwoord is onjuist

Geplaatst: 13 aug 2017, 15:12
door mesa57
De Ziggo newsserver werkt hier prima met spotnet classic.
Aanloggen moet je met je email adres en paswoord wat je zelf op mijn Ziggo hebt ingesteld (of kunt veranderen).

Re: foutmelding: gebruikersnaam en/of wachtwoord is onjuist

Geplaatst: 14 aug 2017, 15:25
door probleempje89
Lezen jullie eigenlijk wel mijn probleembeschrijving? Ik weet hoe alles werkt, gebruik spotnet al jaren (was ook met een download bezig toen het probleem ontstond..), ben ook al jaren ingelogd met dezelfde gegevens, niks is in de afgelopen jaren aangepast, alleen nu doet spotnet het dus niet meer. Ik heb niks aan berichtjes waarvan ik zelf al heb aangegeven dat allemaal correct uit te voeren. Zal dan toch ziggo maar gaan mailen, aangezien hier niemand met een antwoord komt..

Re: foutmelding: gebruikersnaam en/of wachtwoord is onjuist

Geplaatst: 14 aug 2017, 16:11
door mesa57
Wel degelijk gelezen. Mij lijkt de foutmelding erg duidelijk en buiten spotnet instellingen te liggen.

Database bijwerken

Geplaatst: 04 jan 2018, 12:36
door domimar
Is het mogelijk om database bij te werken zonder provider? wil eerst kijken of er iets bij is! maar krijg na update foutmelding

Re: foutmelding: gebruikersnaam en/of wachtwoord is onjuist

Geplaatst: 04 jan 2018, 16:55
door mesa57
Nee, dat kan niet.