Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Posts vanaf een andere computer niet in Spotnet

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Joshoon
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 jan 2015, 20:15
Reputation: 0
Usenet: Pureusenet
Internet: Ziggo

Posts vanaf een andere computer niet in Spotnet

#1

Bericht door Joshoon »

Hallo allen,

Al jaren post ik elke maand een Hardstyle collectie op Spotnet, dit gaat altijd zonder problemen vanaf mijn Windows computer.
Echter ga ik de laatste tijd steeds meer op Mac, en ik gebruik een virtuele machine om nog van de Windows programmatuur gebruik te blijven maken om nog te kunnen spotten en uploaden op Spotnet.
Dit gaat op zich allemaal prima, alleen zit ik met een heel irritant probleem.

Zodra ik post vanaf de virtuele machine op mijn Mac, dan gebeurd dit onder een ander ID, en helaas levert dit flinke problemen op voor mensen die mijn posts proberen te vinden.
Men kan soms gewoon niet mijn posts zien op Spotnet, terwijl anderen dat dan wel weer kunnen.
Het is dus zo dat er vervolgens een grote groep mensen mij komen vragen wanneer de collectie weer online staat.

Mogelijk is dit omdat mijn ID niet vertrouwd is, maar is dat op een of andere manier op te lossen?
Alvast dank voor de hulp!
Laatst gewijzigd door Joshoon op 02 dec 2016, 06:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: Posts vanaf een andere computer niet in Spotnet

#2

Bericht door Ypsos »

Joshoon,

Je laatst gevonden spot is van 31-10-16 (19:47) zichtbaar met Spotnet 1.8.6.3 / 1.9.01 Spotnet 2.0.0.228 / SpotLite.

Wat je kunt doen is op je "Windows computer" een kopie maken van je Spotnet gebruikers ID d.m.v. Spotnet Backup incl. Spotnet gebruikers ID 1.1 (altijd goed, kan geen kwaad).
  • Windows Computer:
  • Start Spotnet Backup1.1.exe
  • Klik op de knop: Spotnet gebruikers ID opslaan (zie voorbeeld of lees de PDF bij download inbegrepen)

    Op de virtuele machine (Mac):
    Spotnet nog niet starten!
  • Start Spotnet Backup1.1.exe
  • Klik op de knop: Spotnet gebruikers ID terugzetten
  • Start Spotnet
TIP: Installeer Spotnet Classic 1.9.0.x Portable, een kopie van de map Spotnet met alle benodigde gegevens, database, enz. kun je ook op een USB-stick zetten, en vanaf iedere Windows omgeving Spotnet starten (voordeel reacties en spots met hetzelfde Spotnet gebruikers ID).
Laatst gewijzigd door Ypsos op 03 dec 2016, 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.

Topicstarter
Joshoon
Berichten: 3
Lid geworden op: 01 jan 2015, 20:15
Reputation: 0
Usenet: Pureusenet
Internet: Ziggo

Re: Posts vanaf een andere computer niet in Spotnet

#3

Bericht door Joshoon »

Kijk, hier hebben we wat aan, hartelijk dank!
Ik ga het vanmiddag thuis proberen en dan koppel ik even terug.

-- [bericht automatisch samengevoegd - 02 dec 2016, 06:07] --

Ziet er naar uit dat het weer helemaal werkt, hartstikke bedankt!
Ik en vele anderen zijn je dankbaar :goed:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer