Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Downloaden uit Erotiek mislukt steeds

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
dcaub
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 nov 2016, 12:34
Reputation: 0
Usenet: astraweb
Internet: Telenet

Downloaden uit Erotiek mislukt steeds

#1

Bericht door dcaub »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.9.0.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 10
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Astraweb
Welke Internet Provider heb je?: Telenet
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: AVG
Met welk programma download je?: Spotnet
Wanneer begon je probleem?: Niets gewijzigd probleem was er plots
Geef een beschrijving van je probleem: Uit Erotiek niet meer mogelijk om iets met succes binnen te halen . Altijd status melding Mislukt .
Uit andere categorieen geen probleem.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Spotnet op mijn laptop geinstalleerd zelfde probleem.
Update van Spotnet 1.8 naar 1.9 in de hoop opgelost maar dit heeft geen oplossing teweeg gebracht.
Schone installatie: Ja
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
  <Server Type="Headers" Server="ssl-eu.astraweb.com" Username="***" Password="***" Port="563" SSL="1" Connections="2" />
  <Server Type="Downloads" Server="ssl-eu.astraweb.com" Username="***" Password="***" Port="563" SSL="1" Connections="18" />
  <Server Type="Uploads" Server="ssl-eu.astraweb.com" Username="***" Password="***" Port="563" SSL="1" Connections="1" />
</Spotnet>
Generated by Support Toolkit SRT Generator.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



SynologyDude
Berichten: 125
Lid geworden op: 03 nov 2016, 16:07
Reputation: -1
Usenet: Eweka
Internet: ziggo
Locatie: Usenet
Contacteer:

Re: Downloaden uit Erotiek mislukt steeds

#2

Bericht door SynologyDude »

Probeer het is met een ander download programma zo als SABnzbd of nzbget. Voor sommige uploads heb je namelijk een nieuwe versie nodig van sabznbd of nzbget. Of er zit een wachtwoord op die downloads.
Usenet leeg zuigen! Gewoon omdat het kan! Synology Handleidingen en download SpotWeb en Auto-Sub voor Synology
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1806
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Downloaden uit Erotiek mislukt steeds

#3

Bericht door mesa57 »

Kun je de sabnzbd log eens plaatsen (c:\programdata\spotnet\logs folder) ?

Topicstarter
dcaub
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 nov 2016, 12:34
Reputation: 0
Usenet: astraweb
Internet: Telenet

Re: Downloaden uit Erotiek mislukt steeds

#4

Bericht door dcaub »

Hallo,

In bijlage zoals gevraagd spotnet.log bestand dit na eerst leeg te maken en een willekeurige ero .nzb te proberen downloaden.

In het bestand staan enorm veel fouten door zaken die blijkbaar ontbreken.

Ondertussen heb ik een gratis test account aangemaakt op 5eurousenet geldig voor 1 week en daar werkt elke download wel.
Dus het kan haast niet anders dat het probleem bij Astraweb ligt maar daar weten ze van niets ....
Ze hebben mij een aantal voorbeelden van nzb's gevraagd heb er 2 doorgestuurd maar geen antwoord meer gekregen.

nu is het enkel ero dat niet werkt een tijdje terug wat het op bijna alles toen wisten ze ook van geen problemen en plots lukte alles terug.

Hopelijk komt het nog in orde want een abonnement betalen voor iets dat niet goed werkt is niet de bedoeling.

Bedankt.

D.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.

SynologyDude
Berichten: 125
Lid geworden op: 03 nov 2016, 16:07
Reputation: -1
Usenet: Eweka
Internet: ziggo
Locatie: Usenet
Contacteer:

Re: Downloaden uit Erotiek mislukt steeds

#5

Bericht door SynologyDude »

astraweb staat er bekend om dat ze snel zijn met dmca.
Usenet leeg zuigen! Gewoon omdat het kan! Synology Handleidingen en download SpotWeb en Auto-Sub voor Synology
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1806
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Downloaden uit Erotiek mislukt steeds

#6

Bericht door mesa57 »

Meestal zijn erotiek spots niet zo gevoelig voor dmca. Maar bij astraweb blijkbaar wel ? Of ze hebben die groepen niet.

Topicstarter
dcaub
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 nov 2016, 12:34
Reputation: 0
Usenet: astraweb
Internet: Telenet

Re: Downloaden uit Erotiek mislukt steeds

#7

Bericht door dcaub »

Op zich is het niet echt belangrijk aangezien ik toch niet uit deze groep download maar ik had er voor hetzelfde probleem met alle andere groepen.
Vandaar ik gewoon eens probeerde om uit alle groepen iets te downloaden en dat leek te lukken behalve de Ero.
Nu is het een beetje een principe kwestie mijn abo bij astraweb gaat vervallen volgend jaar maart dacht ik en heb niet veel zin om het te verlengen als niet alles werkt dit omdat ik het al een paar keer heb voor gehad dat ik weken bij elke download uit gelijk welke groep 'Mislukt' kreeg (ook getest met 'Newsbin') nu van de snelheid ben ik wel tevreden normaal gezien want ik kom aan 25 mbps of zelfs iets hoger.
Om dus te gaan veranderen en dan veel trager uit te komen heb ik ook niet veel zin in....
Maar op mijn laatste mail naar support met de willekeurige nzb voorbeelden is tot op heden geen reactie meer gekomen van astraweb :(
Ik wacht nog even af of er nog een reactie komt van astraweb indien geen reactie meer dan verleng ik daar zeker mijn abo niet meer.

Thx

D.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer