Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Spotlite haalt geen spots meer binnen

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
Vonheist
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 aug 2016, 19:43
Reputation: 0
Usenet: Pure Usenet
Internet: Ziggo

Spotlite haalt geen spots meer binnen

#1

Bericht door Vonheist »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: SpotLite
Wat is de versie van het spotX programma?: 2.0
Wat is je besturingssysteem?: Mac OS X
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: Pure Usenet
Welke Internet Provider heb je?: Ziggo
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: geen
Met welk programma download je?: NzbVortex
Wanneer begon je probleem?: 02-08-2016. Programma gewoon gebruikt net zoals altijd.
Geef een beschrijving van je probleem: Sinds 2 augustus haalt Spotlite niks meer binnen. Oude spots kan ik gewoon openen. Ook op update klikken heeft geen zin.

Boven reacties uit oudere spots staat in het rood geschreven:
'References' header klopt niet, de reactie hoort mogelijk bij een andere spot! Het kan zijn dat de header overzichten van je provider corrupt zijn, of de berichtnummers niet meer geldig.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Gecontroleerd of het aan mijn nieuwsserver ligt. Via nzbindex of binsearch kan ik gewoon downloaden. Ik heb een schone installatie uitgevoerd. Mijn gegevens voor de newsserver stonden alweer ingevuld bij schone installatie.
Schone installatie: Ja
XML bestand.: Geen antwoord gegeven

Generated by Support Toolkit SRT Generator.

Alvast bedankt!

***** Om een of andere reden plaats hij dit bericht steeds in het 'spotnet' forum. Als een moderator dit bericht in het spotlire forum kan plaatsen zou super zijn :thanku:

-- [bericht automatisch samengevoegd - 13 aug 2016, 10:54] --

Oplossing gevonden Spotlite 2.0 OSX

Ga naar opties --> Headers verwijderen en opnieuw downloaden.
Spot-net.nl Forums : Disclaimer