Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

gebruik van spotnet

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
mila
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jul 2014, 20:09
Reputation: 0
Usenet: xsusenet
Internet: UPC

gebruik van spotnet

#1

Bericht door mila »

Support Request Template

Welk spotX programma gebruik je?: Spotnet
Wat is de versie van het spotX programma?: 1.8.1
Wat is je besturingssysteem?: Windows 8
Wat is de versie van het besturingssysteem?: 64bits
Welke Usenet Provider heb je?: xsusenet
Welke Internet Provider heb je?: UPC
Welk Anti-Virus/Firewall programma gebruik je?: Eset antivirus / Windows firewall
Met welk programma download je?: spotnet
Wanneer begon je probleem?: direkt na installatie gaf spotnet meer dan 800.ooo spots weer. Na selecteren van mijn reeds eerder aangemaakte provider XSUSENET kreeg ik geen enkele spot meer.
Geef een beschrijving van je probleem: Continue de foutmelding: the connection timed out or the connected host has failed to respond (931).
indien ik de provider selecteer: anders --> xsusenet en mijn account naam en wachtwoord intyp, krijg ik bovengenoemde fout.
Wat heb je gedaan om het probleem te verhelpen?: Hetzelfde met een andere PC met windows 7 / 64 bit geprobeerd, doch hetzelfde resultaat.
Forum doorzocht, doch geen item kunnen vinden van UPC in combinatie met XSUSENET.
Ook met UPC gebeld, doch men kon mij verzekeren dat het niet de door UPC geleverde router kon zijn die iets zou tegenhouden.
Schone installatie: Ja
XML bestand.:

Code: Selecteer alles

<Spotnet>
    <Server Type="Headers" Server="free.xsusenet.com" Username="xxx" Password="xxx" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
    <Server Type="Downloads" Server="free.xsusenet.com" Username="xxx" Password="xxx" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
    <Server Type="Uploads" Server="free.xsusenet.com" Username="xxx" Password="xxx" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
    </Spotnet>
Generated by Support Toolkit SRT Generator.


Gekeken bij file: [spotnet] - [servers] en zag navolgende: (kennis vanuit forum spot-net).
<Spotnet>
<Server Type="Headers" Server="" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Downloads" Server="f" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="2" />
<Server Type="Uploads" Server="" Username="" Password="" Port="119" SSL="0" Connections="1" />
</Spotnet>
Deze file aangepast, dus servernaam, usernaam en password ingevuld en opgeslagen als read-only file, doch nog steeds geen resultaat.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

Blauwbek
Moderator Team Leider
Berichten: 2761
Lid geworden op: 04 mar 2011, 17:29
Reputation: 0
Usenet: UNS
Internet: UPC
Locatie: Blauwbek-PC
Contacteer:

Re: gebruik van spotnet

#2

Bericht door Blauwbek »

Ik zou contact opnemen met xsusenet.
Regels/Rules | pySabRename

Er zijn weer spotnet updates, klik hier!

API's kijken doe je maar in de dierentuin!
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer