Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Spotnet download ineens erg traag.

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: Spotnet download ineens erg traag.

#11

Bericht door Ypsos »

Plaats even je SABnzbd LOG hier:
  1. Start: "Hulpprogramma voor SABnzbd i.c.m. Spotnet.exe"
  2. Klik op de button "Reset SABnzbd voor Spotnet"
  3. Start: Spotnet, download "een bestand" (iets van 10MB maakt niet uit wat) wacht tot de download klaar is.
  4. Sluit Spotnet af, wacht ongeveer 30 seconden.
  5. Klik op de button: "Open SABnzbd LOG bestand in kladblok"
  6. Kopieer de tekst uit het SABnzbd LOG bestand en plak het hieronder in je bericht
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Gwiz
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 sep 2011, 23:14
Reputation: 0
Usenet: easyusenet
Internet: ziggo

Re: Spotnet download ineens erg traag.

#12

Bericht door Gwiz »

Ik heb hetzelfde probleem sinds gister middag,heb van alles geprobeerd van de modem en router resetten tot nagaan van verbindings snelheid.
Heb zelf ook een PS3 en die download wel nog naar behoren,het rar is de connectie qua internet is goed maar spotnet is qua download snelheid zeer wisselvallig sinds gister middag.

Als dit aanhoud zal ik eens proberen opnieuw te installeren en met ccleaner eerst alles op te schonen.

Topicstarter
vermerrisniels
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 aug 2012, 08:14
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Zeelandnet

Re: Spotnet download ineens erg traag.

#13

Bericht door vermerrisniels »

Met dat ik de tip van Ypsos wilde proberen blijkt dat Spotnet opeens weer net zo snel download als voorheen??
Verder heb ik niets meer veranderd dus ik heb ook geen idee waar het door komt.
Ik laat het voorlopig even zo in de hoop dat hij het blijft doen iedereen bedankt voor de hulp!!

Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: Spotnet download ineens erg traag.

#14

Bericht door Ypsos »

Bedankt voor het melden :goed:

Nog een vraag voor de "record"
vermerrisniels schreef:ik heb dus het bestand gedownload de reset uitgevoerd en daarna de nieuwe versie van Sabnzbd 0.7.2. geinstalleerd helaas geen succes en daarna nog een keer geprobeerd alleen dan nog de pc opnieuw opstarten
vermerrisniels schreef:Verder heb ik niets meer veranderd dus ik heb ook geen idee waar het door komt.
Draai je nu Spotnet met SABnzbd 0.7.2 of heb je een "schone" Spotnet installatie gedaan?

Topicstarter
vermerrisniels
Berichten: 7
Lid geworden op: 03 aug 2012, 08:14
Reputation: 0
Usenet: Eweka
Internet: Zeelandnet

Re: Spotnet download ineens erg traag.

#15

Bericht door vermerrisniels »

Ik dacht dat ik een 'schone' installatie had gedaan maar nu blijkt dat dat iets uitgebreider is en dat heb ik dus niet gedaan.
Nu kom ik er net wel achter waar het probleem in zit, als ik via Spotnet Batman The Dark Knight wil downloaden van een bepaalde gebruiker (ik weet niet of ik zomaar de afzender hier weg mag zetten?) dan doet hij dit! Ik wilde hem weer downloaden net zoals toen het de 1e keer mis ging en nu deed hij precies hetzelfde... weer downloaden met 230 bytes.
Nu heb ik een reset doorgevoerd via het hulpprogramma en mijn Eweka gegevens opnieuw ingevuld en hij doet het weer als vanouds.
Zou het kunnen zijn dat dit een slechte spot is of iets dergelijks??
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer