Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Configuration system failed to initialize (952)

Gebruikers helpen andere gebruikers. Als je hulp nodig of een probleem hebt , post het dan hier.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!
Gebruikersavatar

mesa57
Moderator Team Lid
Berichten: 1800
Lid geworden op: 13 feb 2011, 19:03
Topics answered: 2
Reputation: 15

Re: Configuration system failed to initialize (952)

#11

Bericht door mesa57 »

Voor de zekerheid :
Dit is de juist downloadlink : https://mega.co.nz/#!H5swXL5R!4-3fjOqYp ... rsAc4ZkV9o
En dat is een .zip file met daarin o.a. de setup als .exe
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Nikkel
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 jan 2015, 16:56
Reputation: 0
Usenet: Sunny
Internet: Telfort

Re: Configuration system failed to initialize (952)

#12

Bericht door Nikkel »

Beste Ypson, beste Mesa en beste Romeister,

Spotnet doet het godzijdank weer en is het probleem dankzij jullie hulp weer opgelost.

Spotnet 1.8.4.3 overschrijft weliswaar de oudere versie 1.8.1.
Alleen blijven deze versies wel (ik had deze namelijk in eerste instantie 2x opnieuw geïnstalleerd) staan onder mijn map Downloads. Hoe kan ik deze het beste volledig verwijderen?

Nogmaals bijvoorbaat veel dank,

vr. gr.,

KellyMans2592
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 mar 2017, 14:05
Reputation: 0
Usenet: Sunnyusenet
Internet: KPN
Gender:

Re: Configuration system failed to initialize (952)

#13

Bericht door KellyMans2592 »

Ze willen niet eens eerlijk zijn dit ligt wel degelijk bij hun, probeer maar eens via NZBindex iets te downloaden naar Grabit lukt niet? Want krijg iedere x melding unable to connect, wie nog meer hetzelfde probleem? Opnieuw eraf gooien en opnieuw installeren van Spotnet werkt niet, en als connectie niet lukt in Grabit is het wel vreemd hoor, Spotnet heeft vaker problemen, maar eerder kwam ik daar wel uit, maar dit snap ik nu echt niet meer, maar mocht geen nieuwe onderwerp maken, dus post ik het als reactie bij meerdere eronder hopelijk geen probleem?.

Groetjes, KellyMans
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer