Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

Hierin kan je praten over alle Provider Problemen en of de ervaringen of voor een discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!
Gebruikersavatar

Megalos
Berichten: 234
Lid geworden op: 27 feb 2011, 16:55
Reputation: 0
Usenet: Sunny Usenet
Internet: UPC

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

#31

Bericht door Megalos »

Heeft iemand ook het idee dat hij/zij reacties mist bij de spots? Tot een paar dagen geleden was er een online versie van Spotweb, die zijn data van xsnews haalde volgens mij. Je kon daar ook de reacties lezen van spots en het viel me op dat daar reacties stonden die ik niet in Spotlite terugzag die zijn data van LU haalde. Het lijkt er dus op dat de volledigheid van de free.usenet groep (waar alle reacties staan) niet optimaal is bij LU. Hebben meer mensen hier last van?

@ Cherek: die prijsstijging zal wel te maken hebben met de sterk groeiende vraag momenteel. Er zijn volgens mij een hoop klanten bijgekomen de laatste tijd. Al is drie euro natuurlijk nog steeds erg weinig.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

#32

Bericht door hjvbft »

Klopt, er missen reacties. Dit is bij alle providers die News Service gebruiken.
Er is op 25 maart 2011 een melding gedaan en deze is doorgegeven naar de netwerk beheerder.
Hierop is nog geen antwoord gegeven. Het lijkt erop dat vooral berichten geplaatst via Eweka niet zichtbaar zijn.
Heb niet gecontroleerd of dit zo is voor alle of enkele berichten die via Eweka geplaatst zijn.
Heb niet gecontroleerd of alleen de header ontbreekt of ook de body. Deze controle is voor de netwerkbeheerder.
Eerste melding en bevestiging: bericht
Probleem bestaat nog en wacht op antwoord van de netwerkbeheerder: bericht
Laatst gewijzigd door hjvbft op 07 apr 2011, 18:59, 3 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar

Megalos
Berichten: 234
Lid geworden op: 27 feb 2011, 16:55
Reputation: 0
Usenet: Sunny Usenet
Internet: UPC

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

#33

Bericht door Megalos »

Oké, bedankt voor de info. We zullen maar afwachten dan.

hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

#34

Bericht door hjvbft »

Beter kan je ook een melding doen bij LightningUsenet dan kunnen zij dit doorgeven aan de netwerkbeheerder.
Bij meer meldingen van verschillende gebruikers is de kans groter dat er iets aan word gedaan.
Gebruikersavatar

Tom-tom-club
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 feb 2011, 11:19
Reputation: 0
Usenet: SunnyUsenet
Internet: Kpn
Locatie: spot-net forum

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

#35

Bericht door Tom-tom-club »

had ik ook al gedaan , maar is de voertaal Nederlands Engels of Spaans? zelf heb ik hem in net Nederlands verstuurd

hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

#36

Bericht door hjvbft »

Alle informatie op de site van LightningUsenet is in het Engels. Ondersteuning zal dus waarschijnlijk ook in het Engels zijn. De netwerbeheerder News Service is een NL bedijf.De NL berichten kunnen dus doorgestuurd worden. Anders kan de tekst via bijvoorbeeld google translate van NL naar EN door hun vertaald worden.

Er is ook een LightningUsenet Twitter pagina.
Het lijkt erop dat er gereageerd word door iemand van LightningUsenet in het Nederlands.
Gebruikersavatar

Tom-tom-club
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 feb 2011, 11:19
Reputation: 0
Usenet: SunnyUsenet
Internet: Kpn
Locatie: spot-net forum

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

#37

Bericht door Tom-tom-club »

ik sterf van de slechte bestanden en niet compleet , ik heb deze ook test gedaan met astraweb en geen probleem .
ben ik de enge die dit heeft? Up to 431 days retention mooi niet allen voor sommige bestanden als je geluk heb

bij een test van een bestand 400 dagen oud kreeg ik niks binnen , echter met astraweb compleet zonder probleem binnen?

hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

#38

Bericht door hjvbft »

Voor de retentie kan beter 372 dagen (stijgt weer elke dag met 1 dag) worden aangehouden.
Gebruikersavatar

Tom-tom-club
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 feb 2011, 11:19
Reputation: 0
Usenet: SunnyUsenet
Internet: Kpn
Locatie: spot-net forum

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

#39

Bericht door Tom-tom-club »

ik heb nu LightningUsenet op spotlite voor films en spotnet met astraweb voor speciale ouden dingen die ik zoek
Gebruikersavatar

Tom-tom-club
Berichten: 196
Lid geworden op: 18 feb 2011, 11:19
Reputation: 0
Usenet: SunnyUsenet
Internet: Kpn
Locatie: spot-net forum

Re: Ervaringen & Discussie: LightningUsenet

#40

Bericht door Tom-tom-club »

En nu ook geen ip meer zichtbaar via LightningUsenet :thanku:
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer