Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Ervaringen & Discussie: Supernews

Hierin kan je praten over alle Provider Problemen en of de ervaringen of voor een discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Reputation: 0

Ervaringen & Discussie: Supernews

#1

Bericht door hjvbft »

Heeft op dit moment 1 soort account en is per maand opzegbaar.
Actuele actie €6,99 per maand (via ideal). Overige informatie staat op Supernews.com

Serveradres
news.supernews.com (VS. Poort: 80, 119 en SSL op poort 563 en 443)
news.eu.supernews.com (Amsterdam. Poort: 80, 119 en SSL op poort 563 en 443)

Uploaden is niet anoniem (header bevat code die gekoppeld is aan account).
Uploaden via SSL is niet toegestaan. bron

Om te kunnen reageren via SpotLite is het nodig om een niet SSL poort zoals 119 te gebruiken.
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.


Gebruikersavatar

hotline
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 okt 2012, 07:19
Reputation: 0
Usenet: hitnews
Internet: Lijbrandt

Re: Ervaringen & Discussie: Supernews

#2

Bericht door hotline »

Ik heb laatst een trial gebruikt van Supernews om te vergelijken met mijn huidige provider Hitnews.
Wat mij op viel was dat de snelheid van Supernews lang niet uit komet op wat ze zeggen (in mijn geval dan).
Ik kwam niet hoger dan een 5 mb/sec in vergelijking met 11 mb/sec bij Hitnews.

Ze vragen € 8,99 volgens de website, maar als je een trial af sluit van 3 dagen en daarna je account laat verwijderen omdat je niet tevreden bent, krijg je binnen 2 dagen een email met een aanbieding voor € 6,99

Ik ben er niet op ingegaan want vind snelheid belangrijker dan de kosten (tot zekere hoogte)
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer