Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Ervaringen & Discussie: Eweka

Hierin kan je praten over alle Provider Problemen en of de ervaringen of voor een discussie.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

G_Dragon16
Berichten: 12
Lid geworden op: 28 feb 2011, 16:06
Reputation: 0

Re: Ervaringen & Discussie: Eweka

#31

Bericht door G_Dragon16 »

Is het nog steeds bij Eweka zo dat veel xbox 360 games niet opduiken in spot-lite? Hun zeiden toen dat die geblokkeerd werden
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



Ypsos
Moderator Team Lid
Berichten: 1383
Lid geworden op: 28 feb 2011, 08:06
Topics answered: 9
Reputation: 13

Re: Ervaringen & Discussie: Eweka

#32

Bericht door Ypsos »

geen probleem bij Eweka
Afbeelding

alleen reacties plaatsen/ontvangen gaat nogal vaak mis, de helft komt niet aan

Gompy
Berichten: 292
Lid geworden op: 13 feb 2011, 20:29
Reputation: 0
Leeftijd: 108

Spotlite en Eweka: Alles gaat nu met 1 server?

#33

Bericht door Gompy »

Hallo.

Ik was onderlaatst mijn Spotlite programma met alle toeters en bellen kwijtgeraakt.
Bij het opnieuw installeren heb ik het gewone server-adres ingegeven: newsreader??.eweka.nl.
Toen ik eenmaal bezig was herinnerde ik me van vroeger, dat je als je de volledige lijst wilde hebben, eerst met "textnews" of zoiets in moest loggen, dan de database een andere naam geven, en dan verder gaan met het gewone serveradres.
Wilde je een reactie geven of wilde je zelf wat posten, dan moest je vroeger altijd de post.eweka.nl en uploaden.eweka.nl selecteren.
Ik kwam er nu achter dat met 1 server alles gaat, newsreaderxx.eweka.nl dus.
De volledige lijst ophalen vanaf 21-10-2009, reactie's plaatsen en de indexlijst bijwerken ook al is het maanden geleden dat je voor het laatst ingelogd heb met Spotlite.
Hebben andere dezelfde ervaring?
Groeten, Gompy

RvanL
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 feb 2016, 08:44
Reputation: 0
Usenet: Ewaka
Internet: Caiway

Re: Ervaringen & Discussie: Eweka

#34

Bericht door RvanL »

Beste allemaal,

Jaren geleden van nieuwsgroepen gebruikt gemaakt. Wil dit weer oppakken, dus even een payserver gekocht bij Ewaka. Nu werk ik met Mac OSX dus ook SpotLite geinstalleerd. Alleen als ik de server instelling invoer (server, login en wachtwoord) en dit bevestig blijft mijn SpotLite helemaal leeg en ongeladen. Wat doe ik fout? Ik krijg nergens een melding dat hij geen verbinding kan maken oid.

Groetjes Robin
Gebruikersavatar

jagp
Berichten: 126
Lid geworden op: 13 nov 2015, 13:24
Reputation: 1

Re: Ervaringen & Discussie: Eweka

#35

Bericht door jagp »

Het kan een tijd duren voordat de database van SpotLite is gevuld en linksonder op het scherm geeft SpotLite de status weer. Staat daar iets bij jou?

RvanL
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 feb 2016, 08:44
Reputation: 0
Usenet: Ewaka
Internet: Caiway

Re: Ervaringen & Discussie: Eweka

#36

Bericht door RvanL »

Bedankt voor je snelle reactie jagp, daar staat Fout : connection time out, zie ik nu.
Gebruikersavatar

jagp
Berichten: 126
Lid geworden op: 13 nov 2015, 13:24
Reputation: 1

Re: Ervaringen & Discussie: Eweka

#37

Bericht door jagp »

Volgens mij betekent dat dat SpotLite de server niet kan bereiken.

- Controleer in SpotLite het server adres nog een keer (wat heb je hier staan?).
- Mogelijk blokkeert je antivirussoftware of firewall de connectie. Je kunt eens proberen om deze tijdelijk uit te schakelen.
- Bij het aanmaken van een nieuwe database raad ik je aan om ssl encryptie niet te gebruiken. Als de database eenmaal gevuld is, dan kun je die wel inschakelen.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer