Er mogen op dit forum GEEN verzoekjes of requests gevraagd worden, dit staat ook in de regels die je accepteert bij het registreren op dit forum, hiervoor krijg je direct een permanente ban.

Gebruiker Toja

Stel hier je vragen of discussiëer over Spotlite.

Moderator: Moderator Team

Forumregels
LEES: Forum Regels!

Topicstarter
bondsmurf007
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 dec 2013, 01:10
Reputation: 0
Usenet: newsxs
Internet: ziggo

Gebruiker Toja

#1

Bericht door bondsmurf007 »

Beste allemaal,

Ik zie dat toja het nodig vind om als reactie op mijn posts of spots commentaar te plaatsen in de trend van " dank aan originele poster"

Mijn dank aan de originele poster gaat hier volgens het principe "goes without saying"
Ik post al meer dan 10 jaar op verschillende fora's en mijn spullen kom ik overal en nergens tegen, en daar hoef ik geen bedankje voor te lezen zo narcistisch ben ik niet.

Ik haal veel van mijn spul van buitenlandse torrensites en filehosting sites, heb geen idee wie het in eerste instantie heeft geupload.
Een algemene kreet van dank aan de originele uploader vind ik onnodig omdat ik dat altijd vind (en ik denk iedereen) dus daarom het principe "goes without saying"

Iedereen heeft een eigen mening over etiquette op fora's, internet en nieuwsgroepen, dit is mijn mening en er zullen vast anderen zijn met een andere mening.
Maar het mooie is dat we elkaar vrij laten in ons mening en elkaar daarin respecteren, dus toja als je geen opbouwende kritiek hebt of een bedankje dan laat mijn spots en posts graag met rust.
Zet mij op de blacklist maar ga niet interessant lopen doen bij mijn posts/spots

Ik schrijf dat hier omdat ik zag dat toja hier nogal actief is op het forum.

Ps, ik post voor mijn plezier en doe dat op mijn manier, geen zin in gezeik van moraalridders die denken het te hebben uitgevonden.


Met vriendelijke groet,
Knutselsmurf
Neem je online privacy serieus en gebruik een VPN verbinding!

Met een VPN verbinding van IPVanish wordt uw gehele internet verbinding versleuteld

U kunt dus veilig browsen, Torrents downloaden, Usenet downloaden en onderling versleutelde verbindingen opzetten.



hjvbft
Berichten: 2079
Lid geworden op: 13 feb 2011, 21:02
Reputation: 0

Re: Gebruiker Toja

#2

Bericht door hjvbft »

Reacties die je niet wilt zien kan je zelf ook op jou blacklist zetten. Een andere mogelijkheid is een vermelding in de spotomschrijving vergelijkbaar met de reactie van deze gebruiker. Hierdoor heeft het voor de gebruiker geen zin dit nogmaals bij de reacties te vermelden.
Plaats reactie Vorig onderwerpVolgend onderwerp
Spot-net.nl Forums : Disclaimer